• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Spelupdate 2.35

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser19555

Gast
Ik ben totaal niet tevreden met die nieuwe update van de werkbalk onderin! :confused:
Ik speel op mijn laptop en die balk staat overal voor (in het beeld) ik kan dus niks starten zonder dat ik eerst die balk weg moet klikken, ook al maak ik hem nog zo klein. Moet ik dus iets in een een stad starten, dien ik eerst die balk weg te klikken dan weer terug etc.. hopeloos veel extra klikwerk en onlogisch spelbederf. Dus als dat opgelost zou kunnen worden.. dan heeeel graag! Anders ben ik bang dat ik hier niet heel lang blijf rondklikken :(
 

DeletedUser

Gast
Het meeste van de updates zijn prima..
Alleen die balk is inderdaad veel te groot, elke keer moet ik eerst met die balk aan de gang voor ik verder kan met het spel.
 

DeletedUser19555

Gast
En nog even een aanvulling daarop.. als ik bijvoorbeeld de angora start.. dan staat daar die balk ook precies voor.. ik kan dus totaal niks meer fatsoenlijk zien of aanklikken.. hoogst irritant:s
 

DeletedUser

Gast
voorheen viel de werkbalk achter de diverse schermen zou fijn zijn als dit bij de volgende update weer zo is, de werkbalk handmatig kleiner maken is een optie maar die moet dan wel heel klein zijn
 

DeletedUser

Gast
Van mij mag de balk onder in beeld verdwijnen en weer helemaal naar links aan de zijkant komen. Verder vind ik de updates wel oke.
 

DeletedUser19555

Gast
Mobiel is inderdaad verbeterd, al had ik wel graag gezien dat de premium functies, zoals overal tegelijk een stadsfeest starten ook verwerkt zouden kunnen worden op de mobiele versie.
Daar moet ik namelijk nog steeds stad voor stad een feestjes starten, en dat duurt verschrikkelijk lang als je 130 steden hebt ^^
 

DeletedUser9889

Gast
AAAHHH, de klikgeluiden en effecten moeten veel zachter!!! Ik schrik me rot...

De muziek is trouwens wel supervet :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan