• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Spelupdate 2.87

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Update naar spelversie 2.87


Beste spelers,

Spelversie 2.87 zal in de morgen van dinsdag 19 mei 2015 geïnstalleerd worden.

Hieronder een gedetailleerde lijst met veranderingen:


Omschrijving

Ook in deze update is voornamelijk gewerkt aan technische verbeteringen achter de schermen, maar uiteraard hebben we ook nog een aantal bugs weten te fixen. Daarnaast hebben we voorbereidingen getroffen voor ons aankomend ingame event!

Verbeteringen

  • De marktplaats is volledig vernieuwd qua functionaliteiten en lay-out. Filteren van grondstoffen, accepteren van aanbod en de schuifbalkjes zijn o.a. verbeterd.
Bugfixes

  • Soms dook de zeemeermin van Valentijnsdag nog steeds op;
  • Het onderwerp van een bericht was niet altijd klikbaar;
  • Soms gebeurde er niks wanneer je geen held had gekozen in je aanvalsscherm;
  • Veranderingen aan troepen werd niet opgeslagen in de aanvalsplanner;
  • In het stadsoverzicht werd de halveerknop soms weergeven terwijl dat spelonderdeel niet actief was;
  • Oude adviseurs werden nog steeds weergeven in een activeer adviseur dialoog;
  • Soms kon een verdediger informatie krijgen over welke spreuk in een aanval werd gebruikt.
Vlak voor aanvang van de update zul je een melding ontvangen ter kennisname.

Tijdens de update zal het spel voor iedere speler worden bevroren. Zodra de update is voltooid verschijnt er een knop om de pagina te vernieuwen. Nadat je hier op hebt geklikt kun je weer verder spelen. Normaal gesproken duurt een update maximaal 2 minuten.


Discussiëren over deze update kan hier!

Veel plezier verder met Grepolis!
Jullie Grepolis.nl team

footer.png
Het nieuwe marktplaatsscherm is qua gebruiksvriendelijkheid wel echt een verbetering, imho. ^^
 

Armand0

Manticore
Zo, na 5 jaar eindelijk wat aan de marktplaats gedaan...

Weer een event? De vorige is net afgelopen...al komt het niet echt als een verrassing. Jammer, verkloten het spel, die events.
 

DeletedUser

Gast
Jeej, weer een event. Zo ge-zel-lig allemaal. Leuk man.
 

DeletedUser

Gast
Eventen zijn de max :) kost me meestal wel 10-30euro z'n event hahahah
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

DeletedUser20896

Gast
we moeten er natuurlijk wel rekening mee houden dat zo'n event extra goud oplevert voor grepo (25x manticore voor 200 goud bij de kip bijvoorbeeld). 3 jaar geleden kwam ik nauwelijks een event tegen, en nu is het om de 2 maanden.
 

DeletedUser23978

Gast
Soms dook de zeemeermin van Valentijnsdag nog steeds op

Dit is nu al de derde keer dat dit probleem bij een update onder bugfixes staat. Gaat het ook eindelijk eens opgelost worden of gaat het er de volgende keer gwn opnieuw bijstaan?
 

DeletedUser18545

Gast
Zou fijn zijn als we weer eens een maandje kunnen spelen, zonder dat er lay-outs veranderen.
Laatste tijd wel erg veel veranderen, die daarna weer aangepast worden.

Het snelle handelen kan vanaf vandaag ook niet meer. En het is zeker niet overzichtelijker geworden. :)
 

DeletedUser

Gast
Zou fijn zijn als we weer eens een maandje kunnen spelen, zonder dat er lay-outs veranderen.
Laatste tijd wel erg veel veranderen, die daarna weer aangepast worden.

Het snelle handelen kan vanaf vandaag ook niet meer. En het is zeker niet overzichtelijker geworden. :)

Dan mag jij al blij wezen dat je het überhaupt al kan zien, bij mij is het enkel nog 'Interne fout'
smiley_emoticons_lol.gif
 

DeletedUser

Gast
Interne fout heb ik hier ook. Lekker weer op het moment dat je ergens versnelde (troepen)bouw aan hebt staan, dus snel al je grondstoffen wilt verplaatsen naar 1 stad kan ik weer niet handelen.
 

DeletedUser

Gast
Vervelend inderdaad, en vrij gek ook dat er bij aankondigingen duidelijk staat dat de update zou plaats vinden in de ochtend. Ik weet niet tot hoe laat die prutsers van InnoGames slapen, maar voor mij en vele anderen is het nu al middag hoor
smiley_emoticons_irre.gif
 

DeletedUser23978

Gast
Kunnen ze nu echt geen enkele keer een update doorvoeren zonder het spel een paar uur te verkloten?
 

DeletedUser23351

Gast
Nou bedankt weer voor de update, pfff. Is ineens de percentage trade button van dio tools onbruikbaar, kunnen we weer lekker klikken en/of typen...
smiley_emoticons_bravo2.gif
 

DeletedUser19249

Gast
Naxos:
Marktplaats werkt niet, geeft interne fout
Olympische spelen werken niet, geeft interne fout
Bij rechtstreeks handelen tussen steden schijnt de groene balk nu de vrije ruimte aan te geven, bij verzenden springt hij echter weer terug als 'vanouds' .. onlogisch
Al met al kost het letterlijk uren zo, bij langer aanhouden evt. zelfs steden :(

edit: had ik eerder moeten posten *lol*.. het werkt weer :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Armand0

Manticore
Vind de markt ook tegenvallen. Kon allemaal zo veel eenvoudiger en duidelijker, op een presenteerblaadje aangeboden ook via het ideeënforum. Maar ga verder lekker je gang inno :)
 

Gollum Returns

Manticore
Werkt weer allemaal fantastisch....

da23c0360a.jpg


Kunnen die n00bs nu helemaal niets.

Als ze er geen verstand van hebben moeten ze er gewoon lekker vanaf blijven.
 

DeletedUser

Gast
Ik heb geen enkel verstand van programmeren, maar ik tel me toch ook vragen waarom dit soort fouten toch blijven staan?
smiley_emoticons_oh-no2.gif


Verder vind ik het er helemaal niet beter op geworden
smiley_emoticons_stevieh_rolleyes.gif
 
Bovenaan