• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Spelversie 2.117

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Update naar spelversie 2.117


Beste spelers,

Op dinsdag 26 juli 2016 zullen we spelversie 2.117 installeren op onze werelden. De update kan ervoor zorgen dat de werelden en/of hoofdpagina voor korte tijd onbereikbaar zijn.

Hieronder vind je een uitgebreide lijst van alle veranderingen die deze versie zal meebrengen.

Omschrijving

Vanaf nu kun je lopende stichtingen van een nieuwe stad op de kaart zien. Het bevel en de resterende stichttijd is te zien door middel van nieuwe icoontjes op de kaart.

Nieuwe spelonderdelen

  • Stad stichten wordt nu weergeven op de kaart door middel van icoontjes;
  • Verschillende inleidingsopdrachten zijn geherstructureerd, waaronder:
    • Introductie van de helden
    • Hernoemen van je stad
    • Valideren van je e-mailadres
  • Het plunderen van bandietenkampen geeft je een nu vooraf bepaald aantal grondstoffen;
  • De speler die als eerste level 4 van een award weet te bemachtigen op een wereld, krijgt een gouden Grepolisscore icoontje.
Verholpen fouten

  • Steden op de kaart moeten nu beter klikbaar zijn;
  • De stadstooltip op de kaart weergaf informatie die verborgen moest zijn door Helm der Onzichtbaarheid;
  • Lijst van Grepolisscore werelden wordt nu gesorteerd op nieuwste wereld;
  • Soms kon men een award voor het Hades portaal event twee keer krijgen;
  • Andere problemen met de Hades portaal opgelost;
  • De 'toetreden' knop in het alliantieprofiel was klikbaar wanneer je al lid van die alliantie was;
  • Mocht je van alliantie wisselen terwijl je op het eilandoverzicht zat, werd de kaart leeg wanneer je over een stad ging met je muis.

gpcl-line.png

We hopen dat jullie deze verbeteringen kunnen waarderen.
Zoals altijd kijken we uit naar jullie feedback in dit feedbacktopic.

Verder nog veel plezier met het spelen van Grepolis!

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis.nl team

footer.png
Update naar spelversie 2.117


Beste spelers,

Op dinsdag 26 juli 2016 zullen we spelversie 2.117 installeren op onze werelden. De update kan ervoor zorgen dat de werelden en/of hoofdpagina voor korte tijd onbereikbaar zijn.

Hieronder vind je een uitgebreide lijst van alle veranderingen die deze versie zal meebrengen.

Omschrijving

Vanaf nu kun je lopende stichtingen van een nieuwe stad op de kaart zien. Het bevel en de resterende stichttijd is te zien door middel van nieuwe icoontjes op de kaart. Daarnaast zijn vele exclusieve helden beschikbaar gemaakt.

Nieuwe spelonderdelen

  • Stad stichten wordt nu weergeven op de kaart door middel van icoontjes;
  • Verschillende inleidingsopdrachten zijn geherstructureerd, waaronder:
    • Introductie van de helden
    • Hernoemen van je stad
    • Valideren van je e-mailadres
  • Het plunderen van bandietenkampen geeft je een nu vooraf bepaald aantal grondstoffen;
  • Vele exclusieve helden zijn beschikbaar gemaakt, uitzondering hierop zijn: Agamemnon, Andromeda en Christopholus;
  • De speler die als eerste level 4 van een award weet te bemachtigen op een wereld, krijgt een gouden Grepolisscore icoontje.
Verholpen fouten

  • Steden op de kaart moeten nu beter klikbaar zijn;
  • De stadstooltip op de kaart weergaf informatie die verborgen moest zijn door Helm der Onzichtbaarheid;
  • Lijst van Grepolisscore werelden wordt nu gesorteerd op nieuwste wereld;
  • Soms kon men een award voor het Hades portaal event twee keer krijgen;
  • Andere problemen met de Hades portaal opgelost;
  • De 'toetreden' knop in het alliantieprofiel was klikbaar wanneer je al lid van die alliantie was;
  • Mocht je van alliantie wisselen terwijl je op het eilandoverzicht zat, werd de kaart leeg wanneer je over een stad ging met je muis.

gpcl-line.png

We hopen dat jullie deze verbeteringen kunnen waarderen.
Zoals altijd kijken we uit naar jullie feedback in dit feedbacktopic.

Verder nog veel plezier met het spelen van Grepolis!

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis.nl team

footer.png
Laat maar horen!
 

DeletedUser22289

Gast
* level 4 van een bepaalde award dat wilt niet zeggen 4 awards ;)
 

DeletedUser18702

Gast
Net na de spelupdate kan ik geen '1'tje' invullen meer bij een random eenheid. Dat is wel super vervelend aangezien ik dat altijd doe wanneer er een aanval binnenkomt.
 

DeletedUser2943

Gast
ik (en een ally genoot van mij) hebben problemen nu de update is geweest,
ik kan geen eenheden meer invullen, ik kan op het plaatje klikken om het totaal van de troepen te selecteren, maar wil ik bijvoorbeeld met de helft van de troepen aanvallen kan dit niet.. hij wil het tekstvlak gewoon niet selecteren

3a12df14d970413783f3f52df0d428b1.png
 

DeletedUser25975

Gast
Heb hetzelfde met handelen/spioneren... Heb al topic aangemaakt bij bugs en fouten
 

DeletedUser24074

Gast
Het zelfde voor mij sinds de update kun je niets meer invullen bij aanvallen of OS. (als je niet weet wat ik bedoel het gaat om deze vakjes.)
 

Bijlagen

  • ss (2016-07-26 at 11.03.24).jpg
    ss (2016-07-26 at 11.03.24).jpg
    93,3 KB · Weergaven: 84

DeletedUser24074

Gast
update: ik kan ook niets meer in het forum invullen of pms alle text fields zijn stuk xD.
 

DeletedUser26927

Gast
Ik kan soms niet typen op alliantieforum en berichten dan moet ik eerst op vetgedrukt klikken en dat dan met pijltjes weghalen, kan met mn muis er niet op klikken op dat witte stuk
 

DeletedUser19259

Gast
Zelfde probleem met aanpassen van de aantallen troepen.... kan nu geen aanvallen plannen voor mijn al varende kolo :(
 

DeletedUser26004

Gast
Als jullie nou eens dat geld wat die goudsletjes spenderen aan events etc. besteden in goeie en fatsoenlijke servers / software / updates ...
 

DeletedUser27151

Gast
Hahahahahahah, jeezes zeg, dit is nu toch wel het toppunt.

Wat een gatachterlijke incompetente mongolen zitten daar eigenlijk in Hamburg?
 
Bovenaan