• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Spelversie 2.123

DeletedUser27183

Gast
Dan moet je maar als leiding beslissen op werelden te spelen met een grote alliantie-limiet.
Deze update versterkt dus ook het verschil van wereld tot wereld op het vlak van alliantie-limiet. Nu moet je (als je de WW's in je achterhoofd houdt) kijken of je de WW's wilt bouwen op een wereld met een kleine, sterke compacte groep. Of op een andere wereld, waar je met een grote alliantie à volonté grondstoffen doneert.


Deze update heeft dus ook wat meer betekenis gebracht aan het alliantie-limiet, wat voordien niet zo was en werd opgelost door wings.

Ik vind dit zeker een goeie update, maar ben ook wel al een hele tijd benieuwd naar een nieuw eindspel wat mss niet zal komen.

De 1 stad ww-eilanden bug gaat ook aan gewerkt worden, evenals de mogelijkheid om met de vakantiemodus je ww-eiland enorm lang onverslaanbaar te maken. ;)
gaan ze ook wat doen aan het sturen van gs vanuit andere allianties naar de ww eiland bewoners?
Want zolang ze hier niks aan doen, kun je het hoppen gewoon omzeilen
 

DeletedUser27102

Gast
Denk dat dat niet veel moeite moet zijn?

Ze zouden toch makkelijk kunnen instellen dat alleen de ally die de ww bouwt naar hun WW-eilanden kunnen sturen.
 
Op alles is wel een omweg te vinden. Door hoppen voor storten (en versnellen) buitenspel te zetten zal het vinden van spelers op WW eilanden nog lastiger worden want deze komen aan spelen helemaal niet meer toe als men met wings/bg's werken.
De 1 stads eilanden zijn als hoppen niet meer mogelijk is juist een extra grote belemmering voor de bouwende alliantie. Er is maar 1 stad waar GS heen kan en sturen/doorsturen vanuit derden daardoor beperkt.

Leuk de melding dat er iets aan een designfout gedaan wordt na 5 jaar waar op eerdere vragen hierover het antwoord was dat Inno dit niet ging doen omdat het te ingrijpend was om de layout te wijzigen.

Hiermee geeft Inno zichzelf een brevet van onvermogen door dit nu "toe te zeggen". Blijkbaar is het nu ineens "makkelijker" dan het uitvoeren van een nieuw eindspel waar ze jaren mee hebben gezwaaid.

Zoethoudertjes en vervolgens geldkloppen met war pakketten. Hier is wereldwijd al protest tegen geweest maar Inno wenst kwantiteit in plaats van kwaliteit.

Door handelen in goud mogelijk te maken via de markt zullen de inkomsten voor de bestuurders behoorlijk teruggelopen zijn want iedereen die een beetje tijd/energie steekt in een stadje op een nieuwe wereld verdiend de bestuurders wel. (Voor spelers zoals mezelf ideaal).
Dan het verschil maar weer extra groot maken door over de top "aanbiedingen" en spelers doodgooien met events.
 
wanneer kwam die update ook al weer ??
merk nog niets ervan en kan ook me leden nog niet in de gaten houden wat ze storten

Hallo moet er iemand wakker worden ??
 

DeletedUser23442

Gast
Er is gisteren een update geweest. Zo is onder andere de 72 uurs regeling van kracht geworden.

Maar of het stortoverzicht ook succesvol is overgezet kan ik niet met zekerheid zeggen of testen, aangezien ik zelf nergens speel met een WW.

Ik denk wel dat je gelijk hebt, voorzover ik een beetje heb kunnen testen door een net nieuw ww te starten. Daar kan ik inderdaad ook geen stortoverzicht vinden.
Alleen dat zou daar toch nog leeg zijn, dus ik weet het niet zeker.

Ik zit daar iig achteraan en heb het nagevraagd.

Iig voor de zekerheid nog even een screenshot van waar je hem zou horen te kunnen vinden. Want hij is niet erg makkelijk te vinden en zit een beetje verstopt op een scherm waar je normaal niet snel komt. Maar het kan dus inderdaad zijn dat de knoppen zoals hier (op de beta) te zien zijn nog niet werken hier:

36859f4f99d74b0d83c3b22120e8ed82.png
 

DeletedUser22289

Gast
8a2a2410b31fa40998189a01e5833d9f.png


Naam van Mausoleum is verkeer. Daarnaast staat alles in het meervoud wat dus enkelvoud moet zijn.
 

DeletedUser27183

Gast
Mausolea is meervoud van Mausoleum dus op zich geen fouten alleen dat alles in meervoud staat ben ik met je eens.
 
Bovenaan