• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Spelversie 2.152

DeletedUser13371

Gast
ik ben mn box met eilandopdrachtjes kwijt
smiley_emoticons_panik4.gif
ik heb een opdracht gemist o nee
 

DeletedUser28607

Gast
Hier nog eentje die 1600 poeder verloren heeft zien gaan .

Er staat duidelijk in WIKI dat de winkel 2 dagen na het event nog beschikbaar is .
This nog niet erg genoeg dat die up-date veel verziekte heeft nu dit weer .


even een kopie van op wiki .

Als er nog geestenpoeder is aan het einde van het evenement, hoeft je zich geen zorgen te maken! Het kan nog een tijdje ingewisseld worden, aangezien de winkel nog 2 dagen na het einde van het evenement open blijft.
 

DeletedUser23442

Gast
als ik dit topic blijf volgen wordt ik gewoon razend .
wat tools bijwerken staat dat op de eerste plaats ? dit is gewoon een lachertje !!
dat jullie in-game spelers hun spel gewoon verwoest hebben met jullie up-date zou daar ook eens aanwerken .
Blijf er bij als het enkel een excuses is dat we krijgen zijn jullie dieven !
Wij hebben enkel dat verlies gehad door jullie up-date , potje breken is potje betalen .
Of wordt dit weer voor de zoveelste keer in de doofpot van grepolis gestopt .
Want deze up-date is echt de druppel die de emmer laat overlopen . na de update van paas event waar de troepen veranderden , de up-date die spreuken van event uit je inventaris liet verdwijnen . Nooit of nooit is immo schuldig vergoeden ze iets wanneer zei duidelijk die up-date's doen.
Deze problemen zijn niet veroorzaakt door een fout in de update bij innogames.

Maar een extern script, Diotools, dat is gebouwd op basis van een oudere versie van het spel Grepolis, veroorzaakte door een nieuw onderdeel dat in de update is toegevoegd deze problemen. Als je dit script zou uitschakelen zijn alle problemen ook direct weg.

Innogames doet namelijk gewoon zijn eigen updates, en gaat er natuurlijk geen rekening mee houden hoe alle externe scripts precies geschreven zijn en werken.
Als er een update is die problemen geeft, is het dus aan de scriptmakers om hun script zo te updaten dat alles weer werkt.

Alleen is de maker van diotools helaas gestopt met het bijhouden van het script. De huidige versie blijft bruikbaar, maar er komen geen updates meer om diotools met alle toekomstige versies van grepolis ook werkende te houden.

Gelukkig is er wel een manier om toch nog Diotools te kunnen blijven gebruiken zonder problemen, of door het onderdeel van dio dat het probleem veroorzaakt uit te zetten, of door een ander script, modscripts, aan te zetten zodat die automatisch diotools bijwerkt. Zie ook onderstaande post

https://nl.forum.grepolis.com/index...-interface-totaal-verward.38000/#post-1246740
 

DeletedUser23442

Gast
Hier nog eentje die 1600 poeder verloren heeft zien gaan .

Er staat duidelijk in WIKI dat de winkel 2 dagen na het event nog beschikbaar is .
This nog niet erg genoeg dat die up-date veel verziekte heeft nu dit weer .


even een kopie van op wiki .

Als er nog geestenpoeder is aan het einde van het evenement, hoeft je zich geen zorgen te maken! Het kan nog een tijdje ingewisseld worden, aangezien de winkel nog 2 dagen na het einde van het evenement open blijft.

Is je evenement nu al verdwenen dan?

Als het goed is staat die zelfs gewoon nog 5 uur helemaal open
 

DeletedUser28607

Gast
ik speel zonder script dus daar kan het allemaal niet aan liegen .
This nooit jullie fout bij immo games , als je een up-date doet zie dat ze dan werken ook .
weer een nieuw groot diepte punt voor grepolis .
 

DeletedUser23442

Gast
ik speel zonder script dus daar kan het allemaal niet aan liegen .
This nooit jullie fout bij immo games , als je een up-date doet zie dat ze dan werken ook .
weer een nieuw groot diepte punt voor grepolis .
Wat voor problemen heb je nu dan nog?
 

DeletedUser28607

Gast
Zal nog maar eens pc opnieuw opstarten en dan met fire fox proberen in de plaats van chroom.
Probleem is gewoon dat mijn spel al ne hele dag blijft hangen en na de klote is na die up-date .
Ze hebben mijn leeg gezet wanneer ik on-line was maar niets kon zien .
Schrijf je support aan , krijg je een antwoordt dat een kopie is dat iedereen heeft gekregen haha
Daar ist zelfde liedje als altijd gewoon hopeloos .

This tijd om te stoppen want dit spel heeft geen waarde meer . Laat staan dat ze op deze manier je speel lust gewoon verzieken .
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27821

Gast
als ik dit topic blijf volgen wordt ik gewoon razend .
wat tools bijwerken staat dat op de eerste plaats ? dit is gewoon een lachertje !!
dat jullie in-game spelers hun spel gewoon verwoest hebben met jullie up-date zou daar ook eens aanwerken .
Blijf er bij als het enkel een excuses is dat we krijgen zijn jullie dieven !
Wij hebben enkel dat verlies gehad door jullie up-date , potje breken is potje betalen .
Of wordt dit weer voor de zoveelste keer in de doofpot van grepolis gestopt .
Want deze up-date is echt de druppel die de emmer laat overlopen . na de update van paas event waar de troepen veranderden , de up-date die spreuken van event uit je inventaris liet verdwijnen . Nooit of nooit is immo schuldig vergoeden ze iets wanneer zei duidelijk die up-date's doen.

Don Frank is een forummoderator, hij is geen developer (toch?). Hij kan er ook niks aan doen en update andermans tool/script zodat wij het kunnen gebruiken. Beetje respect is dan wel op zijn plaats lijkt me?
 

DeletedUser27821

Gast
Deze problemen zijn niet veroorzaakt door een fout in de update bij innogames.

Maar een extern script, Diotools, dat is gebouwd op basis van een oudere versie van het spel Grepolis, veroorzaakte door een nieuw onderdeel dat in de update is toegevoegd deze problemen. Als je dit script zou uitschakelen zijn alle problemen ook direct weg.

Innogames doet namelijk gewoon zijn eigen updates, en gaat er natuurlijk geen rekening mee houden hoe alle externe scripts precies geschreven zijn en werken.
Als er een update is die problemen geeft, is het dus aan de scriptmakers om hun script zo te updaten dat alles weer werkt.

Alleen is de maker van diotools helaas gestopt met het bijhouden van het script. De huidige versie blijft bruikbaar, maar er komen geen updates meer om diotools met alle toekomstige versies van grepolis ook werkende te houden.

Gelukkig is er wel een manier om toch nog Diotools te kunnen blijven gebruiken zonder problemen, of door het onderdeel van dio dat het probleem veroorzaakt uit te zetten, of door een ander script, modscripts, aan te zetten zodat die automatisch diotools bijwerkt. Zie ook onderstaande post

https://nl.forum.grepolis.com/index...-interface-totaal-verward.38000/#post-1246740


Was wel degelijk iets fout bij innogames lijkt me, meerdere spelers hadden het probleem (waaronder ik) en ik heb alle scripts af gezet om zeker te zijn en mijn UI was nog steeds niet wat het moest zijn.
 

DeletedUser23442

Gast
Was wel degelijk iets fout bij innogames lijkt me, meerdere spelers hadden het probleem (waaronder ik) en ik heb alle scripts af gezet om zeker te zijn en mijn UI was nog steeds niet wat het moest zijn.
Er was inderdaad heel eventjes ook nog een ander storinkje in het ophalen van wat plaatjes van de UI.

Maar dat was vrij snel opgelost en niet meer van toepassing op het feit waar ik net op reageerde :)
 

DeletedUser27821

Gast
Er was inderdaad heel eventjes ook nog een ander storinkje in het ophalen van wat plaatjes van de UI.

Maar dat was vrij snel opgelost en niet meer van toepassing op het feit waar ik net op reageerde :)

Klopt plaatjes waren er snel weer
 

DeletedUser28607

Gast
Nog eens en de laatste keer is speel zonder tools , enkel spelers die geen techniek hebben of schrik hebben bij het farmen spelen met deze tool.
Snap niet waarom deze er is het laat zien wanneer spelers er niet zijn . Makkelijk kan het niet op deze manier .

Maar even terug over het topic , de fout lag zeker bij immo-gammes .
spelers van de app hadden geen problemen dus die konden wel spelen en aanvallen .( pc spelers duidelijk benadeelt )
Dus het is zeker ook niet dat alle spelers er last van hebben gehad !! last van hebben is 1 ding troepen verliezen omdat je niets kan zien door de fout van hun up-date is wel iets zwaarder als enkel wat last hebben.
Je zou toch zeggen dat je als speler iets of wat van rechten hebt als het door een fout komt van immo-games .
Nee man geen rechten de account blijf eigendom van immo-games dus kan je er niets tegen doen . Je moet jou gewoon op een lucratieve manier laten bestelen . Want fouten zijn toegelaten in het spel en zeker als ze ten kosten zijn van de spelers . Als het hun een euro zou kosten was de website binnen de minuut off-line gehaald of geblokkeerd .

Laat staan dat als je een klacht hebt deze dan ook nog eens bij hun moet melden . Tegen de zelfde speler die jou eerst zegt dat de fouten in het spel dood gewoon normaal zijn . Dat er fouten mogelijk zijn maar die fouten zijn hun fouten niet dus daar stopt het dan ? (gewoon banaal zo iets )
This duidelijk dat ze toch enkel aan hun kassa denken en gene bal geven om het spel zelf . Das misschien de reden dat ze na 2 jaar nog altijd geen ander eindspel hebben kunnen ontwikkelen . Wat helden verzinnen dat kan een peuter van 3 jaar zelfs zonder fouten te maken !!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27170

Gast
GRCRTools en modscript zijn gewoon handig voor het overzicht en eventuele handige informatie of een speler aanwezig is of niet. Is goedgekeurd door grepo, misschien zou je het eens moeten proberen.

Dat Inno kut is is een feit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
"Snap niet waarom deze er is het laat zien wanneer spelers er niet zijn"
Wees actief dan heb je dat probleem niet. Je groei is ook maar magertjes, als ik jou was zou ik die ook gebruiken want het kan een enorme hulp zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27821

Gast
De tools zijn gewoon gemakkelijk, geven geen oneerlijke voordelen etc anders zouden ze niet goedgekeurd worden ;)
 

DeletedUser27821

Gast
Nog eens en de laatste keer is speel zonder tools , enkel spelers die geen techniek hebben of schrik hebben bij het farmen spelen met deze tool.
Snap niet waarom deze er is het laat zien wanneer spelers er niet zijn . Makkelijk kan het niet op deze manier .

Maar even terug over het topic , de fout lag zeker bij immo-gammes .
spelers van de app hadden geen problemen dus die konden wel spelen en aanvallen .( pc spelers duidelijk benadeelt )
Dus het is zeker ook niet dat alle spelers er last van hebben gehad !! last van hebben is 1 ding troepen verliezen omdat je niets kan zien door de fout van hun up-date is wel iets zwaarder als enkel wat last hebben.
Je zou toch zeggen dat je als speler iets of wat van rechten hebt als het door een fout komt van immo-games .
Nee man geen rechten de account blijf eigendom van immo-games dus kan je er niets tegen doen . Je moet jou gewoon op een lucratieve manier laten bestelen . Want fouten zijn toegelaten in het spel en zeker als ze ten kosten zijn van de spelers . Als het hun een euro zou kosten was de website binnen de minuut off-line gehaald of geblokkeerd .

Laat staan dat als je een klacht hebt deze dan ook nog eens bij hun moet melden . Tegen de zelfde speler die jou eerst zegt dat de fouten in het spel dood gewoon normaal zijn . Dat er fouten mogelijk zijn maar die fouten zijn hun fouten niet dus daar stopt het dan ? (gewoon banaal zo iets )
This duidelijk dat ze toch enkel aan hun kassa denken en gene bal geven om het spel zelf . Das misschien de reden dat ze na 2 jaar nog altijd geen ander eindspel hebben kunnen ontwikkelen . Wat helden verzinnen dat kan een peuter van 3 jaar zelfs zonder fouten te maken !!

[verwijderd door moderator]

Misschien als je eens wat opbouwend zou schrijven, zonder al die drama, zou je misschien serieus genomen worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27170

Gast
[Verwijderd door moderator]

Je reageert ook exact zoals ik al verwachte... Jij bent degene die hier aan het zeveren en dramatisch aan het doen is. Voor zover ik dit topic lees ben jij de enige ''spam kwal'' hier. Ik heb getracht het hele topic te lezen, maar het lukt mij echt niet om door die vreselijke zinnen van jou heen te bulldozeren.
smiley_emoticons_verlegen.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan