• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Sponsorpay

DeletedUser23978

Gast
Beste;

Ik zie zonet dat het tabje van sponsorpay(verdienen van goudmunten zonder aankoop) compleet verdwenen is. Na eventjes te zoeken vind ik nergens in de afgelopen updates een vermelding hierover.

Mijn vraag dus: is dit een onvoorziene uitwerking van de update van vandaag, of een niet vermeld onderdeel van een recente update?

Alvast bedankt.
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Sponsorpay (Fyber) is enige tijd geleden volledig verwijderd gezien we steeds minder tevreden waren met de service die ze leverden. Deze verwijdering gebeurde vrij abrupt, vandaar dat er geen degelijke aankondiging is geweest destijds.
 

DeletedUser23978

Gast
Sponsorpay (Fyber) is enige tijd geleden volledig verwijderd gezien we steeds minder tevreden waren met de service die ze leverden. Deze verwijdering gebeurde vrij abrupt, vandaar dat er geen degelijke aankondiging is geweest destijds.

Wordt er aan een vervangende service gewerkt? Of zal dit soort service helemaal verdwijnen?

Overigens imo niet heel veel moeite om dat dan in een volgende update te vermelden he :)
 
Bovenaan