• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Spooksteden en opstanden

DeletedUser25936

Gast
In de wiki staat het volgende:

'Maar wanneer iemand anders toch een opstand heeft ontketend in het spookdorp, kan je de stad niet overnemen zonder zelf eerst nog een opstand te ontketenen of te wachten totdat de opstand van de andere speler afgelopen is. Doe je dit niet, zal je kolonisatieschip terugkeren zonder de stad over te nemen.'

Heeft iemand er een idee van of dit nog klopt? Ik ben momenteel niet in staat om een makkelijke grote spookstad over te nemen om dit zelf uit te testen en ik ga uiteraard geen spookstadje van 1K pakken.
 

DeletedUser23442

Gast
Dit klopt al een tijd niet meer, maar blijkbaar is het heel lastig om de wiki aan te passen.

Is al meerdere keren aangegeven bij ze maar ja :/
 

DeletedUser10470

Gast
Zoals Jaspenia aangeeft klopt het inderdaad niet meer. Ik zal eens na gaan vragen hoe het staat met de wijziging ervan zodat het zo spoedig mogelijk wordt aangepast.
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Mooie samenwerking heren, zo maken we ook de wikipagina's elke dag weer een beetje beter.
Dank jullie wel.
 
Bovenaan