• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Functionaliteit Spooksteden verduidelijken op map

Beste allemaal,

Ik wil de devs en Grepo Council natuurlijk niet overvloeden met werkzaamheden...maar wil toch even een oplossing voor een klein frustratiepuntje voorstellen.

Probleem: de grijze stipjes van spooksteden zijn bijna onzichtbaar op de kaart. Als ze dicht bij elkaar liggen in een groep zie je er wel een paar die goed afsteken tegen het blauw van de oceaan, maar je hebt er altijd bij die wegvallen tegen de grijze randjes van het eiland.

Oplossing: een opvallende cirkel rondom de grijze stip (geel, paars, zwart, maakt niet uit).

Afbeelding huidige situatie:

Afbeelding oplossing:

Ik heb de cirkeltjes natuurlijk overdreven wijd getrokken, de mods mogen het strakker doen.

Misbruik:
Niet echt. Maakt het leven makkelijker voor de spookstedenjagers en Hyperboreanen, maar dat is op zich prima.

Haha, ik moet eerlijk zeggen dat ik ze in het begin ook even niet zag. Dit voorstel maakt mij niet al teveel uit. Als er een stemming over komt zal ik ja zeggen, anders voor mij ook geen gemis als het er niet van komt, dan hou ik gewoon mijn leesbril op ;).

Voor!!!

Met de huidige indicatie voor spooksteden kan bijna nooit zien op de kaart. Een (kleine) aanpassing om ze beter op de kaart te zien, zoals een cirkel is zeker een goed idee.

Haha, ik moet eerlijk zeggen dat ik ze in het begin ook even niet zag. Dit voorstel maakt mij niet al teveel uit. Als er een stemming over komt zal ik ja zeggen, anders voor mij ook geen gemis als het er niet van komt, dan hou ik gewoon mijn leesbril op ;).
Het is een kleinigheidje ja, maar het is wel praktisch om in 1 oogopslag op de kaart te kunnen zien waar er spooksteden liggen, zonder dat je je ogen uit je kop hoeft te staren

zebia

Winnaar Bingo 2018
Voor, ik had zelf ook weleens het probleem om niet helemaal goed te zien. Een duidelijkere markering zou zeer gewenst zijn. Al vind ik dit niet een probleem die per se aangepakt moet worden.