• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Spotprenten

Als je iets plaatst get your fact right op seconde van kolo of 1 seconde van niet 3 seconde ;)
Waarom de fuck voel jij je aangesproken? Jij hebt helemaal geen recht van spreken. Alleen mensen met een niet falend account of mensen die willen genieten hebben recht van spreken. Jij bent een kleine baby en niemand vind je interessant. Zelfs Adrian kotst je uit en dat vind ik nog bijzonder! Dus sjoe faalnerd

The Exalted One

Senior Forummoderator & Gamemoderator
Forumleiding
Moest ooit is lukken nu alleen nog leren om een goeie mod te zijn je doet het al beter dan gisteren miss moet je mordock een beetje advies geven.
Mordock en ik werken veelal in samenspraak. Nogmaals, we hebben er geen probleem mee als er wat off-topic gegaan wordt maar hou het gezellig. Off-topic gaan betekend op het forum veelal ruziën en om het meest modder naar elkaar gooien, als dat het geval is grijpen we in en zijn we soms hard en dat is voor niemand leuk. Dus hou het gezellig.

Mordock en ik werken veelal in samenspraak. Nogmaals, we hebben er geen probleem mee als er wat off-topic gegaan wordt maar hou het gezellig. Off-topic gaan betekend op het forum veelal ruziën en om het meest modder naar elkaar gooien, als dat het geval is grijpen we in en zijn we soms hard en dat is voor niemand leuk. Dus hou het gezellig.
Akkoord

The Exalted One, waarom reageer je op alles wat gezegd wordt en heb je het gevoel dat je je tegen alles moet verweren. Laat het gaan jongen, het leven is te kort om te stressen om de mening van anderen!

The Exalted One

Senior Forummoderator & Gamemoderator
Forumleiding
The Exalted One, waarom reageer je op alles wat gezegd wordt en heb je het gevoel dat je je tegen alles moet verweren. Laat het gaan jongen, het leven is te kort om te stressen om de mening van anderen!
Ik zie er vooral de grap van in. Stressen om Grepolis/Het AF doe ik zeker niet, wees gerust. Als je ook maar iets geeft om de mening van sommigen in deze community moet je geen moderator worden, denk dat dat wel duidelijk is.

Ik zie er vooral de grap van in. Stressen om Grepolis/Het AF doe ik zeker niet, wees gerust. Als je ook maar iets geeft om de mening van sommigen in deze community moet je geen moderator worden, denk dat dat wel duidelijk is.
jij bent overigens een van de meest actieve mods op het forum dat meedoet met discussies en reageert wanneer je geprocoveerd wordt, foei, hou je koest en oefen je time skills nog wat