• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Spreuken en belegering

Armand0

Manticore
Hallo, korte vraag:

Is het nog steeds zo dat spreuken vervallen zodra een belegering gestart is? Of pauzeren spreuken dan alleen? (of is er een verschil tussen spreuken).

Gaat dan om oud systeem.

Voor zover ik weet:
Als er een kolo binnenvaart vervallen defensieve bonussen, troepen items, worden wachtrijen geannuleerd et cetera.

Geldt dit nog steeds voor alle spreuken? Ook voor landuitbreiding? Is wel belangrijk om te weten, bepaald in sommige steden toch of je wilt gaan frontsnipen of backsnipen :)
 

DeletedUser29205

Gast
alle spreuken vervallen zodra de belegering start
alleen landuitbreiding weet ik niet zeker maar die is wel weg als de stad wordt overgenomen en blijft volgens mij als de stad op tijd wordt ontzet. Maar dit weet ik niet 100% zeker
 

Armand0

Manticore
Ik ging er idd al vanuit dat dat niet veranderd was, maar wilde het toch nog even polsen voor de zekerheid!

Van landuitbreiding en luxe verblijf zou het natuurlijk mooi zijn als hier een pauzeknop op kan ipv directe delete. Niet kunnen backsnipen is toch wel een dingetje. Maar dat zal wel toekomstmuziek zijn.

Thanks allebei!
 

DeletedUser29138

Gast
Krijg net van een alliantiegenoot te horen dat zijn landuitbreiding toch nog actief is na een geslaagde backsnipe. Wellicht ergens tussendoor toch een kleine update geweest die dit probleem al heeft verholpen? @Jaspenia @DonFrank @Kroenuh

Ik heb even moeten zoeken maar ik heb de update in kwestie gevonden, het gaat om deze update.
(Even terzijde, Jaspenia is inmiddels geen lid meer van het moderator-team. Je kan mij uiteraard ook altijd taggen indien je iets nodig hebt!)
 
Ik heb even moeten zoeken maar ik heb de update in kwestie gevonden, het gaat om deze update.
(Even terzijde, Jaspenia is inmiddels geen lid meer van het moderator-team. Je kan mij uiteraard ook altijd taggen indien je iets nodig hebt!)

Bedankt voor de verheldering, te lang geen belegering meer gespeeld dus
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 
Bovenaan