• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Spreuken

DeletedUser

Gast
Verschijnsel: Een bepaalde ally stuurt consequent spreuken naar een speler of andere ally. Dit doen ze dus elke dag, waardoor soms spelers tientallen spreuken per dag krijgen.

Sommige mensen vinden dit laf: Degene die spreuken sturen durven geen echte oorlog te voeren etc. Maar ik vind het wel meevallen... Als je er nou echt zo'n last van hebt dan stuur je gewoon wat spreukjes terug ;) Of je organiseert een aanval en je neemt een stad van de spreukenstuurders in. Als je dat drie keer doet, met nog wat waarschuwingen, dan durven ze vast geen spreuken meer te sturen.... :rolleyes:

En verder zijn spreuken gewoon een onderdeel van het spel. Niks mis mee om ze te gebruiken. Net zoals met spionnen in ally's, denk ik dat er dit geldt: 'Als ik er nadeel van heb, dan is het laf. Als ik er voordeel van heb, dan niet'.
Want alleen de mensen die er last van hebben, vinden het laf. De mensen die er geen last van hebben hoor ik er niet over.

Wat vinden jullie? Laf of niet? Graag beargumenteren, in plaats van elkaar uitschelden zoals je zo vaak bij dit soort discussies ziet ;).

Rutger

PS: Ik ben nooit verder gekomen dan het ontvangen van 12 (vijandelijke) spreuken op een dag... jullie?
 

DeletedUser

Gast
AW: Spreuken

vind het niet laf
ik doe het bij mijn vijanden en mijn vijanden bij mij
is gewoon handig en als ze het laf vinden laat het hun niet doen heb jij profijt
 

DeletedUser12160

Gast
AW: Spreuken

dit is gewoon een tactiek iedereen kan spreuken sturen zij richtte zich waarschijnlijk vooral op tempel ik op leger
 

DeletedUser

Gast
AW: Spreuken

neu, boeit me niet. Val k m gwn aan. Gister trouwens wel wat grappigs meegemaakt, krijg ik eerst een aardbeving, volgt er een paar seconden later een strijdkar :p
 

DeletedUser

Gast
AW: Spreuken

spreuken zijn laf vind ik... vecht liever echt krijg je cp voor en respect..
 

DeletedUser

Gast
AW: Spreuken

spreuken zijn niet altijd laf. alleen schicht is laf naar mijn mening. de andere aanvallen horen bij de aanval. aardbeving is best handig om de stadsmuur wat omlaag te gooien.
 

DeletedUser11507

Gast
AW: Spreuken

spreuken zijn laf vind ik... vecht liever echt krijg je cp voor en respect..

Spreuken zijn bedoeld om mensen uit de tent te lokken en er voor zorgen dat ye aanvallen, je kan met spreuken smijten en met legers aan te vallen tegelijkertijd he. Niks lafs aan als je mij vraagt. Dat heet tactiek en de achterliggende gedachte die erachter zit.
 
Bovenaan