• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Spreuken

DeletedUser

Gast
Beste Grepolisers,

Ik snap een paar spreuken niet, hoe je die in moet zetten. Daarom wilde ik vragen hoe je Zeus' Razernij,Heroïsche kracht,Gunstige wind en Heimwee in moet zetten.

Alvast bedankt,
Marijn de Grote
 

DeletedUser9429

Gast
AW: Spreuken

Dit zijn spreuken die op een aanval moet inzetten niet op een speler zijn stad of je eigen stad
Stel je word aangevallen dan klik je op de aanval en ga je naar dat icoontje met "goddelijke kracht" inzetten en kies je voor de spreuken: Razenij of Heimwee (want deze zorgen ervoor dat de aanvallende troepen van de vijand verzwakken)
Als je zelf iemand aanvalt doe je hetzelfde maar zet je dan Heroïsche kracht of gunstige wind in want deze versterken jouw eenheden
 

DeletedUser

Gast
AW: Spreuken

Heimwee, zeus' Razernij en ook zeestorm zijn Verdedigende spreuken. Die moet je inzetten op een inkomende aanval, dus als je aangevallen word. Dan zal de spreuk werken op die aanval.

Heroïsche kracht en gunstige wind moet je op je eigen verstuurde aanval doen, dan worden je eenheden 10% sterker.
 

DeletedUser

Gast
AW: Spreuken

OOo, zo gaat dat dus.. Ik snapte het helemaal niet :p
Hartstikke bedankt!
 

DeletedUser9429

Gast
AW: Spreuken

Graag gedaan

Even zelf een vraagje, waarom staat bij de simulator heimwee bij de verdediger?
Gewoon een foutje waarschijnlijk...
 

DeletedUser

Gast
AW: Spreuken

Graag gedaan

Even zelf een vraagje, waarom staat bij de simulator heimwee bij de verdediger?
Gewoon een foutje waarschijnlijk...

Of hij staat daar omdat de verdediger hem gebruikt.
maar dat is wel onlogisch dan :p
 

DeletedUser

Gast
AW: Spreuken

een aanvaller gaat toch geen heimwee inzetten op zijn eigen aanval? logisch dat deze dan bij de verdediger staat
 
Bovenaan