• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Squadrone Tre

DeletedUser

Gast
Tjah ... Laat starten. Persoonlijk start ik ook liever één maand later (ipv twee maanden). Het heeft zijn redenen.

Ten eerste willen we alles op gamma netjes afronden. Veel van de spelers op de ledenlijst zijn van het principe "beter 1 wereld goed spelen, dan 2 werelden half". Bepaalde blijven verder spelen op gamma, dus moeten er nog steden overgedragen worden. Maar ik wou onze alliantie ook al iets vroeger dan voorzien beginnen promoten, om gamma veteranen die nu mogelijks niet meer spelen toch de tijd te geven om contact op te nemen.

Ten tweede zitten we bij een latere start, iets meer aan de rand van de wereld en zitten we ook echt bij elkaar in de buurt. Ik denk trouwens dat de helft van onze ledenlijst al op Achilles speelt. Dus helemaal klein beginnen we niet.

Het heeft zijn voor- en nadelen, maar goed... nu kunnen we nog even uitbollen ;)

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Nog wat nieuwe namen voor de ledenlijst:

19. Panerius (via invite)
20. MSchellingerhout (via invite)
21. Miss Nans (via invite)
22. Bjanc (via invite)
23. anoniem (reeds op achilles)
24. anoniem (reeds op achilles)
25. anoniem (reeds op achilles)

en nu staat een er TT speler tussen de anonieme...

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Voor de toppers van gamma die nog twijfelen...

come-to-the-dark-side-thatd-be-great-31460-1315737021-8.jpg

DeletedUser

Gast
want tegen zo'n mok kun je geen nee zeggen
p2 ben jij dat want jij ziet op dit plaatje toch vrij nuchter uit ondanks je 10 coaktailks

DeletedUser

Gast
Die helm lost veel op als de drank hoog in het hoofd zit ;)

nieuwe naam voor de ledenlijst...
26. Detani (via invite)

DeletedUser

Gast
weer nieuwe namen... Ik heb de ledenlijst ook aangepast zodat je kan zien uit welke Gamma alliantie de leden komen.

27. anoniem (reeds op achilles) - TT
28. anoniem (reeds op achilles) - Europa
29. anoniem (reeds op achilles, maar niet zeker of hij/zij zal joinen) -TT

DeletedUser

Gast
weer nieuwe namen... Ik heb de ledenlijst ook aangepast zodat je kan zien uit welke Gamma alliantie de leden komen.

27. anoniem (reeds op achilles) - TT
28. anoniem (reeds op achilles) - Europa
29. anoniem (reeds op achilles, maar niet zeker of hij/zij zal joinen) -TT

ai ai ai ai ai ai

Bovenaan