• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Squadrone Tre

DeletedUser

Gast
hahaha.. ach nee.

Het is gewoon leuk om Longisland wat te plagen ;)

* bijt johan... bijt *

DeletedUser

Gast
nog wat nieuwe namen

30. Venganza (via invite) - Elite
31. 999Jan (via invite) - Elite
32. RSR1 (wachten op bevestiging) - Europa
33. anoniem (reeds op achilles) - oud Elite
34. anoniem (reeds op achilles) - Vrijbuiters
35. frits2 (via invite) - Elite
36. Bordercollie (via invite) - Vrijbuiters
37. afca4life (via invite) - Elite
38. markhekhuis (via invite) - Vrijbuiters
39. dyanikes (via invite) - Elite

DeletedUser

Gast
voel je al wat spanning dan struik? :)

even een toevoeging

40. anoniem - GOO
41. anoniem - TT
42. anoniem - TT
43. whoknows - Elite
44. anoniem - TT

DeletedUser

Gast
Ik zal maar een pronostiek starten op het ingame forum dan ;)

"wanneer komt struik naar Achilles?" :)

DeletedUser

Gast
Ik denk dat onze vooropgestelde lijst toch dicht in de buurt komt van de groep die we nu al hebben. Er zijn wel nog wat spelers die verspreid in andere allianties zitten. Bepaalde zijn ook meegegaan in een alliantie of groep spelers die ze kennen vanop andere werelden. Of we de lijst ooit helemaal compleet krijgen, is nog even afwachten. Maar ik denk dat de spelers die op gamma spelen/speelden, wel al kunnen zien dat we heel wat bekende namen vanop gamma hebben verzameld.

Het is wel leuk om zoveel spelers uit verschillende allianties samen te brengen. De meesten moeten elkaar en de verschillende speelstijlen nog wat leren kennen, maar voorlopig gaat het wel goed ;)

DeletedUser

Gast
Ik denk dat onze vooropgestelde lijst toch dicht in de buurt komt van de groep die we nu al hebben. Er zijn wel nog wat spelers die verspreid in andere allianties zitten. Bepaalde zijn ook meegegaan in een alliantie of groep spelers die ze kennen vanop andere werelden. Of we de lijst ooit helemaal compleet krijgen, is nog even afwachten. Maar ik denk dat de spelers die op gamma spelen/speelden, wel al kunnen zien dat we heel wat bekende namen vanop gamma hebben verzameld.

Het is wel leuk om zoveel spelers uit verschillende allianties samen te brengen. De meesten moeten elkaar en de verschillende speelstijlen nog wat leren kennen, maar voorlopig gaat het wel goed ;)

p2 dat wij in een ally zitten xd

DeletedUser15406

Gast
49982055_2463553402.jpg

Bovenaan