• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

stad aanvallen

DeletedUser31035

Gast
ik zit op wereld apollonia en voor een opdracht moet een aanval op een vijandige stad winnen.

tijdens wat opzoek werk heb ik gevonden dat je een vijandige stad niet kan aanvallen wanneer er meer dan 20% verschil in punten zit.
ik hou daar rekening mee maar toch elke stad die ik probeer aan te vallen krijg ik de melding dat ze of te zwak waren of te sterk.


bij deze mijn vraag: kan er iemand uitleggen hoe dit komt en het mss verduidelijken voor mij



danku voor de hulp
 

DeletedUser29138

Gast
Apollonia is een casual wereld. Dit betekend dat je enkel spelers kan aanvallen die ongeveer jouw grootte zijn. Meer bepaald 20% zwakker of sterker dan jou.

Een speler van 1000 punten kan bijvoorbeeld enkel spelers tussen 800 en 1200 punten aanvallen.
 
Bovenaan