• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Stad kwijt na overname maar ook resources

DeletedUser

Gast
Ik ben nu 3 maanden aan het spelen en had mijn stad al goed ontwikkeld. Muur op 100% en meerdere gebouwen al tot aan maximaal opgebouwd.
Nu log ik in en zie tot mijn grote verbazing dat ik een nieuwe plek moet kiezen voor mijn stad. Ik ben door een clan aangevallen in 2 dagen en uiteindelijk hebben ze mijn stad overgenomen. Ik ben dus nu alles kwijt, niet alleen geld, resources, gebouwen maar ook mijn recht om 7 gebouwen tegelijk te laten upgraden (waarvoor je Goud moet betalen).
Ik snap best dat je aangevallen kan worden maar dat je echt alles kwijtraakt? ik had mezelf opgewerkt in de ranglijst tot 1900 maar sta nu weer op 7000?

Das voor mij een reden om er direct mee te stoppen. Wat beter zou zijn is dat je stad wel aangevallen kan worden en eventueel ook overgenomen kan worden maar dat je op een nieuwe plek toch je eigen rechten kan behouden. Nu moet ik van de grond af weer opnieuw beginnen en eerlijk gezegd heb ik daar niet zo;n zin in. Ik ga er niet weer 3 maanden werk in stoppen om mijn stad weer overgenomen te zien worden en dat ik dan weer alles kwijt ben.
Ik kan me niet voorstellen dat dit de bedoeling is? Als ik Call of Duty speel en ik verlies een ronde dan hoef ik ook niet op level 1 weer te beginnen, dus het slaat eigenlijk nergens op.

Misschien een idee om over na te denken zodat Grepolis meer leden behoudt.

Groet,
Damascus
 

DeletedUser18198

Gast
heb je geen andere steden dan? als je al gebouwen max hebt kun je ook wel een kolo op weg sturen.
Ik ben ervoor dat je je goud behoudt als je opnieuw moet beginnen, en alles waar je voor betaalt hebt. Maar als je overgenomen wordt is dat je eigen schuld of heb je pech gehad. Waar was jij die twee dagen met je verdeding? waar was je alliantie?
En dit is grepolis, geen call of duty, er zijn hier geen levels. het dichtste wat in de buurt komt, is gewoon een tweede stad stichten. Dan hoef je niet helemaal opnieuw te beginnen.
 

DeletedUser

Gast
Je deed er 3 maanden over om je stad op te bouwen?
Dan kan je idd beter stoppen.

Ik heb ook nog een leven, en ben dus niet altijd online. Beetje domme opmerking dus van jou.

LOL

3 maanden.. en dat met goud :O


En wie had er gezegd dat ik Goud had gekocht? als je een week niet online kan zijn dan krijg je van Grepolis 100 goud en dan heb je precies genoeg om in te zetten om bijvoorbeeld je gebouwen te upgraden x 7.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
En wie had er gezegd dat ik Goud had gekocht? als je een week niet online kan zijn dan krijg je van Grepolis 100 goud en dan heb je precies genoeg om in te zetten om bijvoorbeeld je gebouwen te upgraden x 7.

Ahja, daar heb je natuurlijk wel verstand van :p

Nee maar serieus, je hebt idd allang de mogelijkheid dan om een 2e stad over te nemen of te stichten.. dus ik zie het probleem niet. Als je geld aan een spel uitgeeft doe dan eerst een beetje research naar het spel.....
 

DeletedUser

Gast
het gaat hem er gewoon om dat hij voor bv 14 dagen heeft betaad, en dat dan al kwijt is bij 6 dagen, niet dat hij research moet doen
 

DeletedUser

Gast
als je twee steden hetb en je raakt er een kwijt gebeurt er niks.

maar je bedoelt het feit dat je het kwijtraakt, je koopt dit per wereld als je wordt overgenomen met een stad dan stopt die wereld voor jouw en heb je dus geen goud meer. aangezien grepolis doorheeft dat je bent veroverd en een beicht stuurt moeten ze dat ook door kunnen hebben. en je premium op die wereld laten doorlopen als je dan niet sticht dan ben je het kwijt.

wil je deze kant op?
 

DeletedUser

Gast
als je twee steden hetb en je raakt er een kwijt gebeurt er niks.

maar je bedoelt het feit dat je het kwijtraakt, je koopt dit per wereld als je wordt overgenomen met een stad dan stopt die wereld voor jouw en heb je dus geen goud meer. aangezien grepolis doorheeft dat je bent veroverd en een beicht stuurt moeten ze dat ook door kunnen hebben. en je premium op die wereld laten doorlopen als je dan niet sticht dan ben je het kwijt.

wil je deze kant op?

Ja, dat zou een goede optie kunnen zijn inderdaad. Als je dan bijvoorbeeld niet binnen 1 week weer opnieuw inlogt om een nieuwe stad te stichten dat je het dan wel kwijt zou zijn. Maar zoals het nu is, en nee, ik had nog geen mogelijkheid om een nieuwe stad te stichten, dan komt het rauw op je dak.
 

DeletedUser

Gast
Ik heb ook nog een leven, en ben dus niet altijd online. Beetje domme opmerking dus van jou.




En wie had er gezegd dat ik Goud had gekocht? als je een week niet online kan zijn dan krijg je van Grepolis 100 goud en dan heb je precies genoeg om in te zetten om bijvoorbeeld je gebouwen te upgraden x 7.
Krijg je echt 100 goud als je 'n week niet online bent?
 

DeletedUser

Gast
Ik heb ook nog een leven, en ben dus niet altijd online. Beetje domme opmerking dus van jou.




En wie had er gezegd dat ik Goud had gekocht? als je een week niet online kan zijn dan krijg je van Grepolis 100 goud en dan heb je precies genoeg om in te zetten om bijvoorbeeld je gebouwen te upgraden x 7.

Ik heb ook een leven, beheer een account met 93 steden, 16 steden en 1 stad.
Ik zit er iedere dag op, ookal is het maar 2 minuten even snel checken of ik niet aangevallen ben,
een opstand kan je echt makkelijk voorkomen als je dat gewoon doet.


Als je een week niet online komt, krijg je echt geen 100 Goud hoor ;)
dat is pittig harde onzin, anders zou ik nu ook niet online zijn ;D.

Het is een oorlogsspel, dus steden verliezen hoort er nou eenmaal bij :)
 

DeletedUser16395

Gast
Dat krijg je dus eigenlijk wel, heb ik laatst nog een e-mail van gehad.

Daar staat dan zo'n link bij om weer in te loggen en dan krijg je die 100 goud ;)
 

DeletedUser

Gast
het gaat erom dat je de bestuurder (premium functie) kwijt bent,
maar wanneer had je deze geactiveert? want deze is niet voor eeuwig, dus is er een kans dat hij is verlopen op de dag dat je werd veroverd
 

DeletedUser

Gast
Dat krijg je dus eigenlijk wel, heb ik laatst nog een e-mail van gehad.

Daar staat dan zo'n link bij om weer in te loggen en dan krijg je die 100 goud ;)

Bijna een jaar spelen, iedere week 100 goud krijgen en op 23 steden staan... doe je goed.

OT: De functies zouden inderdaad moeten blijven staan tot wanneer ze geldig zouden zijn voordat je je stad/steden verloor.
 

DeletedUser

Gast
Geen discussie. 2 dagen niet inloggen is stad kwijt. dit is geen call of duty maar een online game. deal with it. Toedels.
 
Bovenaan