• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Stad markeren

Ik vind het nogal irritant dat je enkel een speler of z'n alliantie kan markeren. Ik zou het handig vinden mocht ik de mogelijkheid hebben om één stad van een speler te markeren zodat ik bijvoorbeeld snel kan zien welke dorpen leeggefarmd zijn die dag. Ook spooksteden zou ik graag een kleurtje kunnen geven.

Ik ben het hier wel mee eens, het zal best handig zijn om de optie te hebben een stad te markeren naast het vlammetje of de rook na een opstand/aanval. Het is ook niet iets wat anderen die het niet gebruiken hindert.

Opzich kan dat al door middel van een reservering, of deze vrij te geven (dan komt er een wit vinkje op de stad). Kleurtje toevoegen lijkt me geen slechte toevoeging overigens, maar ik heb persoonlijk liever dat ze de servers eens fixen, zodat we niet na 00:00 nog een kleine 5 min hoeven te wachten om te weten wat er met aanvallen is gebeurd x).