• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Stadsbescherming

DeletedUser

Gast
Een alliantiegenoot heeft per abuis "stadsbescherming" op mijn stad gezet omdat hij dacht dat ik werd aangevallen. Echter werd een stad van een ander waar ik ondersteuning had staan aangevallen.

Een zeer nobele actie, en daar ben ik ook dankbaar voor echter:

Nu kan ik mijn gunsten van Hera niet gebruiken (Tevredenheid, en Bruiloft) omdat er geen enkele spreuk op mijn stad kan worden gebruikt.

Dit klopt toch niet? Vijandelijke spreuken moeten worden geweerd maar toch niet spreuken van mezelf waar ik zelf voordeel bij heb?!
 

DeletedUser

Gast
Dat is wel zo bij de spreuk Stadsbescherming, daarom is het ook een ontzettend slechte spreuk, waar ik een bloedhekel aan heb..
 

DeletedUser

Gast
Wat Smeagel zegt is toch ook niet iets om over te discussieren? Constant stadsbescherming zetten op een vuurschipsteden van de tegenstander kan bloedirritant zijn.
 

DeletedUser

Gast
Jups, Ik wou duidelijk maken dat je met stads bescherming ook een stad van de tegenstander kan blokkeren. Dus dat het wel klopt dat de gunst ook andere gunsten blokkeert waar de eigenaar eventuele voordelen zou bij kunnen hebben.

Gelukkig begreep Lunatica mijn korte antwoord.

En het staat onder het speldiscussie topic....
 
Bovenaan