• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Stadsnamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser30333

Gast
Ik wilde mijn nieuwe stad Honlulu noemen, maar dat is blijkbaar niet toegestaan. Waarom niet?
 

DeletedUser29138

Gast
Het systeem heeft een aantal woorden die automatisch niet mogelijk zijn als stadsnaam, de meest voorkomende scheldwoorden. "Lul" zal daar dus ook bij horen vandaar dat je de naam niet kan gebruiken.
 

jeangenie

Harpij
echt een goed systeem.. de echte verkeerde namen van spelers of van steden die laten ze gewoon staan.. of en dat is waarschijnlijker. ze kijken er niet eens naar
maar goed. Ik wacht op de zon dan kan ik weer aanvallen enzo..
 

DeletedUser29138

Gast
Dit is gewoon een automatisch systeem. Als er een andere naam is die tegen de regels is kan je dat gewoon melden via support.
 

DeletedUser28697

Gast
echt een goed systeem.. de echte verkeerde namen van spelers of van steden die laten ze gewoon staan.. of en dat is waarschijnlijker. ze kijken er niet eens naar
maar goed. Ik wacht op de zon dan kan ik weer aanvallen enzo..

Wat ben jij toch een vervelende noob .... denk dat farmville meer iets voor jou is.

En idd, denk dat het komt door het woord wat The Exalted one aanhaalt.
 

jeangenie

Harpij
en yidi jij bent dan een..wat.. slap aftreksel van niks.. doe je best en wie weet. jammer dat je niet op een wereld speelt waar ik speel
 

DeletedUser29138

Gast
Topic gaat op slot. Vraag van de speler is beantwoord en het is moeilijk om een vraag te beantwoorden zonder modder te beginnen smijten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan