• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

stanjansen22

DeletedUser24555

Gast
Naam forum / spel: stanjansen22, hetzelfde

Leeftijd / Verjaardag: 16, oktober

Foto: (hoeft niet, mag wel) Neen

Mijn beroep / opleiding: Ik doe nu 5VWO

Mijn hobbies/interesses: Rennen, rennen, rennen (hobby's*, spelling verbeteren is ook wel grappig)

Mijn lievelingsmuziek: Vooral hardrock. Normale rock en wat algemenere zooi kan ik ook wel waarderen, zolang het maar niet in de trant van Skrillex en companen is :p

Mijn lievelingsfilms/-series: Die Hard/House

Mijn grepolis 'carriere': Ja, ik heb nog niet erg veel bereikt. Nu 15 steden op Pella.

Ik zou niet kunnen leven zonder.. Yoghurt en cruesli

Ik hou niet van.. Spruitjes, hoe cliché x)

DeletedUser24555

Gast
Waarom heb jij geen verstand van games?

Goede ;)
Omdat ik mijn tijd graag doorbreng al rennend door de modder, over de weg (ik heb in totaal al 100 toeters en 18 middelvingers vn chauffeurs gescoord!) of over een oranjeroze baan.

Genius0615

Erinys
Hoe doe je dat eigenlijk, lopen leuk vinden? Want lopen is zo goed als het meest hatelijke wat je kan doen als sport imo (omdat ik het zelf niet kan uiteraard)

DeletedUser24555

Gast
Hoe doe je dat eigenlijk, lopen leuk vinden? Want lopen is zo goed als het meest hatelijke wat je kan doen als sport imo (omdat ik het zelf niet kan uiteraard)

Dat weet ik ook niet echt, het is er een beetje ingeslopen. Ik deed al een aantal jaren atletiek toen ik op een competitie (die wedstrijden zijn altijd in teamverband) een 800 meter moest lopen. Ik won mijn serie en de looptrainer van onze club zei dat ik een loper was in plaats van een werper, wat ik daarvoor altijd dacht. Toen ben ik eens in de week met hem mee gaan trainen, en nu loop ik 5 a 6 keer per week redelijk serieus. Het is denk ik voor een deel gewenning, plus het feit dat na een paar jaar trainen het gewoon leuker wordt omdat je het steeds beter kunt.

Bovenaan