• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Start wereld Delos

DeletedUser27183

Gast
Ik vind die nieuwe boerendorpen eigenlijk wel leuk
ja en nee bij de eerste 5 steden die je veroverd mis je het bandietenkamp vreselijk en moet je aanspraak maken op je zuur verdiende gp, wil je een beetje bij willen lopen ben je al verplicht om Olympische spelen aan te zetten (dus weer meer goud voor inno)

De beloningen zijn inderdaad goed als je daar zuinig en slim mee omgaat is je eerste stad zo opgebouwd
 

DeletedUser25975

Gast
ja en nee bij de eerste 5 steden die je veroverd mis je het bandietenkamp vreselijk en moet je aanspraak maken op je zuur verdiende gp, wil je een beetje bij willen lopen ben je al verplicht om Olympische spelen aan te zetten (dus weer meer goud voor inno)

De beloningen zijn inderdaad goed als je daar zuinig en slim mee omgaat is je eerste stad zo opgebouwd
Klopt. Maar dat is enkel in het begin, daarna pak je gemakkelijker GP. Ik persoonlijk doe geen Olympische Spelen maar de extra GS die je van de nieuwe boerendorpen krijgt zou je kunnen verhandelen voor goud en daarmee Spelen draaien.
 

DeletedUser25975

Gast
Is het zeker dat het om een opstandwereld gaat?
Nee, wereldinstellingen zijn nog niet bekend dus kan nog alle kanten op. Maar aangezien de 2 laatste belegeringswerelden waren zou het wel eens kunnen dat het nu een opstandwereld is
 

DeletedUser27183

Gast
90% kans op een opstandswereld en ik schat 70% dat het met moraal zal zijn
 

DeletedUser17789

Gast
Ik vind het zo nu en dan best nog wel eens leuk om jullie te verrassen, hoor. :p

omg Snelheid 1-1-1
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
 

DeletedUser22289

Gast
Het spijt me te moeten zeggen dat dit helaas niet mogelijk is. Instant buy en de Battle Point Villages zijn vanaf nu een standaard gegeven voor alle Grepolis taalversies. De komende 3 weken start overal een nieuwe wereld met deze spelonderdelen.

Jammer dat ze dit proberen vol te houden, met de aanpassingen van de waarden proberen ze het nog wat te redden maar men ziet toch ook dat het geen zin heeft? de meesten vinden het oude systeem veel beter... zonde dit, dit betekend voor mij toch dat ik niet meer begin op nieuwe werelden.
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
De instellingen zijn bekend!
Omschrijving:Wereldinstelling:Informatie:
StartMaandag 21 november 2016In de loop van de dag
Wereldsnelheid3-
Eenhedensnelheid3Spionage wordt ook versneld
Handelssnelheid3Handelen met boerendorpen wordt ook versneld
Beginnersbescherming6 dagen-
KolonisatiesysteemNieuwOpstand
BoerendorpensysteemNieuwBattle Point Villages &
Bandietenkampen
Anti-timing regel10 seconden-
GodenZeus, Hera, Poseidon, Athene, Hades & Artemis-
PremiumfunctiesInstant buy &
Goudhandel
-
HeldenActief-
MoraalNiet actief-
Nachtbonus00:00 - 07:00-
Alliantielimiet85-
 

DeletedUser26528

Gast
Het spijt me te moeten zeggen dat dit helaas niet mogelijk is. Instant buy en de Battle Point Villages zijn vanaf nu een standaard gegeven voor alle Grepolis taalversies. De komende 3 weken start overal een nieuwe wereld met deze spelonderdelen.


whow wacht even deze laatste zin is een beetje verwarrend voor mij De komende 3 weken start overal een nieuwe wereld met deze spelonderdelen.

leg dat nog eens uit bedoelt u dat op alle servers een nieuwe wereld komt met deze spelonderdelen of dat alle bestaande werelden een metamorfose zullen ondergaan?
 

DeletedUser18414

Gast
whow wacht even deze laatste zin is een beetje verwarrend voor mij De komende 3 weken start overal een nieuwe wereld met deze spelonderdelen.

leg dat nog eens uit bedoelt u dat op alle servers een nieuwe wereld komt met deze spelonderdelen of dat alle bestaande werelden een metamorfose zullen ondergaan?
hij bedoelt dat er op alle server een wereld komt met die spelonderdelen denk ik
 
Bovenaan