• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Start wereld Delos

DeletedUser27102

Gast
Misschien is het binnen 3 weken mogelijk om terug te veranderen van systeem en kan de volgende wereld het oude boerensysteem worden
smiley_emoticons_lol.gif
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
'Overal' verhaal ik op wereldwijd, op alle taalversies. 'Deze spelonderdelen' slaat op de Battle Point Villages en instant buy.
 

DeletedUser11507

Gast
Vind dat oude boerensysteem maar voor noobs, lekker mee profiteren van mensen die daar de boerendorpjes vol stoppen met GS. Nu moet je tenminste zelf nog wat doen en zal men eerder geneigd zijn neem ik aan om aan te vallen om GP te vergaren. Van mij mogen ze dat hele oude boerensysteem eruit gooien. Maar ontopic

Deze instellingen zijn ideaal voor mij ;)
 

Gollum Returns

Manticore
Mooie instellingen. Sla echter toch over. Maar ik denk dat een aantal mensen van Actium wel zullen verhuizen, voor sommige is Actium net iets te snel.
 

DeletedUser27561

Gast
welk soort boerendorpen systeem is er op de komende wereld?
ik hoop het oude!
 

DeletedUser12506

Gast
Zeer jammer dat je op de Nederlandse server niet kunt stemmen op wat voor instellingen de volgende wereld heeft, zie dat namelijk wel bij enkele buitenlandse servers.
 

DeletedUser26264

Gast
zolang die boerendorpen niet weer op het oude systeem komen
doe ik niet meer mee
 

DeletedUser26264

Gast
aan diegene die het hier voor het zeggen heeft (kroenuh): wat is de kans op een wereld met de oude spelversies: veroveren en het oude boerendorpensysteem,
snelheid 4 op alles en geen moraal?
doe eens iets voor je ouwe getrouwen!!
 

Arsenal

Quality Assurance
Grepolis Team
aan diegene die het hier voor het zeggen heeft (kroenuh): wat is de kans op een wereld met de oude spelversies: veroveren en het oude boerendorpensysteem,
snelheid 4 op alles en geen moraal?
doe eens iets voor je ouwe getrouwen!!
Oude spelversies?
In welke zin bedoel je dat?

De voorgaande werelden waren het oude overname systeem (belegering/veroveren). Betreft de oude boerendorpen.. die kans acht ik zeer klein dat, dat nog ooit komt.

kortom, het totaal plaatje acht ik de kans nihil in.
 

pope76

Boogschutter
keer geen ww zou ook leuk zijn heb er 1 gewonnen en 1 verloren maar ben er wel klaar mee om telkens GS er in te pompen.
 

DeletedUser19795

Gast
Het spijt me te moeten zeggen dat dit helaas niet mogelijk is. Instant buy en de Battle Point Villages zijn vanaf nu een standaard gegeven voor alle Grepolis taalversies. De komende 3 weken start overal een nieuwe wereld met deze spelonderdelen.

@Kroenuh, ik speel ook op de Finse server waar er nog geen enkele wereld bestaat met battle point villages... enkel die instant buy functie.
Ook volgende wereld is daar nog altijd vroegere boerendorpsysteem. Of ze moesten het daar fout vermelden...

Dus al diegene die de zieke goud-bedoeling beu zijn... Ga lekker beuken op Finse server ;)
Dan hebben ze hier in Nederland misschien door dat ze fout bezig zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Dat zal inderdaad fout vermeld zijn, want elke wereld die vanaf komende week geopend zal worden zal met Battle Point Villages zijn. ;)
 

DeletedUser27102

Gast
Heeft het een nut om Innogames te melden dat de spelers graag een keuze kunnen maken tussen oud boerendorpen systeem en battle point villages?

Zoals bij de overnamesystemen.
 
Bovenaan