• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Start wereld Delos

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Wereld Delos zal op maandag 21 november a.s van start gaan!

Beste spelers,

Op maandag 21 november a.s. zullen wij spelwereld Delos openen. De wereld biedt voor ieder wat. Durf jij deze nieuwe uitdaging aan te gaan?

De instellingen worden zo snel mogelijk bekend gemaakt!

Wereld Delos zal in de loop van de dag geopend worden. Het exacte tijdstip blijft geheim, zodat iedereen een eerlijke start krijgt. Je kan op deze wereld spelen zodra wij de officiële start aangekondigd hebben. Belast de support a.u.b. niet met vragen over de start van wereld Delos.


Discussiëren over deze wereld kan in dit discussietopic.

We wensen jullie alvast heel veel plezier toe op wereld Delos!

Jullie Grepolis.nl team
Wat zullen de instellingen worden?
 

DeletedUser

Gast
Opstand, 2-3-3, geen moraal, alliantielimiet 30, NB 00-07. Iets anders ga ik niet serieus spelen :D
 

DeletedUser25672

Gast
Mss wel die speed wereld die ze voorstelde eerder.
smiley_emoticons_lol.gif
 

DeletedUser26216

Gast
Snelheid: 3
Eenheden: 3
Handel: 3
Moraal: Inactief
Nachtbonus: 00:00 - 08:00
Verovering: Opstand
 

DeletedUser27170

Gast
Snelheid: 2
Eenheden: 2
Handel: 2
Moraal: Actief
Nachtbonus: 23:00 - 06:00
Overnamesysteem: Opstand

Ik hoop eigenlijk op verovering maar dat zit er niet in ben ik bang
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
.
 

DeletedUser25969

Gast
Als ze blijven vasthouden aan die maffe regel mbt de WW zal ik ws niet gaan starten. Maar wellicht zien ze het licht nog voor die tijd. (Denk het niet overigens)
 

DeletedUser12506

Gast
Alle snelheden op max, geen moraal en opstandswereld. En wat helemaal mooi zou zijn, alleen goud kunnen gebruiken voor de bestuurders.
 

DeletedUser27102

Gast
@Kroenuh

Als dit mogelijk is,

Graag eens opnieuw de oude boerendorpen op deze wereld. We hebben nu al continue die Battle Point Villages zien langs liegen. Is het nu niet opnieuw tijd om opnieuw de oude boerendorpen te introduceren?
En misschien opnieuw eens een wereld zonder insta-buy maar met halveringstijd.

Het zou fijn zijn moest mijn kreet aangehoord zijn :)
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
@Kroenuh

Als dit mogelijk is,

Graag eens opnieuw de oude boerendorpen op deze wereld. We hebben nu al continue die Battle Point Villages zien langs liegen. Is het nu niet opnieuw tijd om opnieuw de oude boerendorpen te introduceren?
En misschien opnieuw eens een wereld zonder insta-buy maar met halveringstijd.

Het zou fijn zijn moest mijn kreet aangehoord zijn :)
Het spijt me te moeten zeggen dat dit helaas niet mogelijk is. Instant buy en de Battle Point Villages zijn vanaf nu een standaard gegeven voor alle Grepolis taalversies. De komende 3 weken start overal een nieuwe wereld met deze spelonderdelen.
 

DeletedUser27183

Gast
Inno is dus bezig zijn eigen graf te graven, zal mij benieuwen hoelang grepo nog bestaat.
Want van luisteren naar de spelers (klanten) doen ze al tijden niet meer ze hebben alleen maar de eurotekens voor de ogen staan.
 

DeletedUser19249

Gast
Een snel wereldje aub, zonder moraal. Zelfde snelheden en tijden als op Troje zou ideaal zijn!
prosi.gif

Opstand of belegering maakt mij persoonlijk niet zoveel uit, zal wel de oude vertrouwde boerendorpjes gaan missen..
 
Bovenaan