• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Startbonus super Premium?

DeletedUser26116

Gast
Hey iedereen, ik zag dat je een Startbonus, een Startbonus Premium en een Startbonus Superpremium te koop is. Maar ik kan enkel bij de eerste Startbonus de volledige inhoud zien, bij de andere 2 is een deel van de inhoud niet zichtbaar en zie ik enkel de grondstoffen en bij de 2de ook de munten nog, maar wat is de volledige inhoud van de Startbonus Premium en de Startbonus Superpremium?

Alvast bedankt :D
 

DeletedUser23442

Gast
44d39e7315b0eb36c46a61fbedbe4812.png
c03e79430960f6caee5b3b3fa905e847.png
8413c791adf1fde3e462df01f4d5b0ef.png
 

Gollum Returns

Manticore
Volgens mij hadden we tijdje geleden een boodschap afgeleverd omtrent warfare packages. Ik ben niet bekend met de nieuwste werelden... Maar is dit nu te koop?

Volgens mij hadden we toch internationaal een flink geluid laten horen omtrent warfare packages? Meesten waren negatief, maar dit lijkt me toch echt een warfare package.

Ik eis toch even enige toelichting van het management...
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Bovenstaande betreft niet de warfare package, Gollum. ;)
Dit zijn special beginnerspakketten die nieuwe spelers voor een beperkte periode kunnen verkrijgen.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Beginnende spelers? Ik kon het ook selecteren op mijn RabbidRobin-account dat toch al een kleine 3 jaar bestaat.
Of zie ik dat nu zo mis?

Of is het een bug?
rsROlpP.png
 

DeletedUser23468

Gast
alsnog lijkt het op een vervanging van warfare, omdat het ene niet mag doen we maar hetzelfde maar dan net even anders
 
Bovenaan