• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Ervaar je een probleem in of met het spel? Laten we dat samen goed oplossen!
    Kijk eerst of het probleem al gemeld is. Zo niet, volg dan deze stappen om je probleem te melden.

Starterspakketen

Als je op een nieuwe wereld start, krijg je de mogelijkheid om starterspakketten te kopen, logisch.
Maar nu is het mij opgevallen dat wanneer je ergens start, je op elke wereld de mogelijkheid krijgt om deze pakketten te kopen. Dit lijkt mij een negatief iets om 2 redenen:
-Je kan pakketten later kopen dan bedoeld (dit is niet zo erg, aangezien deze pakketten de grootste invloed hebben als je net gestart bent).
-Je kan hetzelfde pakket meerdere malen kopen op dezelfde wereld.
Een voorbeeld: Je begint op een nieuwe wereld, en je koopt daar het pakket van 80 euro. Nu is het niet meer mogelijk om dit opnieuw te kopen. Enkele dagen gaan voorbij tot wanneer de aanbieding weg is en dan start je op een andere wereld waar je nu ook de starterspakketten aangeboden krijgt. Nu kan je op die eerste wereld nogmaals het pakket van 80 euro kopen, terwijl dit mij niet de bedoeling lijkt?

Het is mij nu pas opgevallen, maar het kan zijn dat dit al langer zo is. Elk starterspakket is maar 1 maal te koop met een reden lijkt me.

Het zou natuurlijk kunnen dat dit gewoon nog een manier is voor inno om geld te verdienen.

The Exalted One

Senior Forummoderator & Gamemoderator
Forumleiding
Het was me inderdaad ook al een aantal keer opgevallen maar zoals hier boven zeer mooi en onverbloemd vermeld is zijn die pakketten niet echt bruikbaar in een al oudere wereld. Ik weet niet uit mijn hoofd wat er in zit maar als ik me niet vergis zijn het enkel architect-, snellere rekrutering- en grondstofspreuken. Daar haar je minimaal voordeel uit eenmaal de wereld al gevorderd is.

Het was me inderdaad ook al een aantal keer opgevallen maar zoals hier boven zeer mooi en onverbloemd vermeld is zijn die pakketten niet echt bruikbaar in een al oudere wereld. Ik weet niet uit mijn hoofd wat er in zit maar als ik me niet vergis zijn het enkel architect-, snellere rekrutering- en grondstofspreuken. Daar haar je minimaal voordeel uit eenmaal de wereld al gevorderd is.
maar wat kan er aan gebeuren.. het is misleiding wat er gebeurt ..