• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Startlocatie

DeletedUser15107

Gast
Ik ben op Myonia, na 5 jaar niet gespeeld te hebben, maar weer eens met grepolis begonnen. Nu heb ik niet echt op de startlocatie gelet, maar ik zie nu dat ik helemaal linksonder, heel ver weg van de "bewoonde wereld" gestart ben. Ik vraag me af of hier nu nog meer mensen gaan spawnen? Ik heb al geprobeerd te herstarten maar dat kan de komende dagen niet zolang ik beginnersbescherming heb :(. In de afbeelding staat een deel van Myonia, linksonder zit ik...Bekijk bijlage 1751
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23258

Gast
Komt door al die noobvluchters. Ik denk dat alle windrichtingen ondertussen al verpest zijn.
 

DeletedUser28430

Gast
Er zullen vast meer mensen spawnen, maar de vraag is of het daar ooit echt interessant gaat worden, zo ver van de bewoonde wereld. Misschien is herstarten na je bb idd de beste oplossing, of dinsdag inhaken op wereld nicaea (die in de loop van de dag opent), als dat je ding is.
 

DeletedUser15107

Gast
Er zullen vast meer mensen spawnen, maar de vraag is of het daar ooit echt interessant gaat worden, zo ver van de bewoonde wereld. Misschien is herstarten na je bb idd de beste oplossing, of dinsdag inhaken op wereld nicaea (die in de loop van de dag opent), als dat je ding is.

Mooie timing, denk dat ik dat maar ga doen.
 
Bovenaan