• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Goedgekeurd Steden namen veranderen (op de app)

Vind je het idee om stedennamen te veranderen op app een goed idee ?

• Ja, ik wil dat dit toegevoegd wordt!

Stemmen: 22 95,7%
  • Nee, liever niet

Stemmen: 1 4,3%

• Totaal aantal stemmers
    23
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Voorstel
Mijn voorstel gaat als volgt:
Ik kwam erachter dat je op de app geen stedennamen kunt veranderen, Ik zou dit graag willen veranderen (voor de vele app gebruiken) Omdat je nu per se op de browser moet om het te veranderen. En dat vind ik eigenlijk nogal onnodig omdat niet iedereen zo 1 2 3 een pc tot zijn beschikking heeft.

Details
Nou,

Het is niet heel moeilijk lijkt mij. Je moet 2x (snel achter elkaar getikt) op de stadsnaam klikken, net als op de browser. Meer hoef ik hier volgens mij niet aan toe te voegen want zo heel er moeilijk is dit niet.

Misbruikpreventie

Kan niet want gaat alleen om de stedennamen. (als hier nog iets aan toe te voegen is hoor ik het wel)
Plaatjes/voorbeelden
Zijn volgens mij niet nodig, want is dacht ik duidelijk genoeg zo.

Samenvatting
Het gaat mij erom dat spelers die veel op de app spelen ook de mogelijkheid hebben om stedennamen te veranderen. Dit omdat het nu alleen op de browser kan. En vind dat eerlijk gezegd nogal onnodig vooral omdat er ook nog een app is.

Laatste checklist
Voor zover ik kan zien is dit niet eerder voorgesteld (kan me vergissen)
Het is gewoon haalbaar, en brengt geen te grootte verandering aan het spel.

Het gaat mij erom dat spelers die veel op de app spelen ook de mogelijkheid hebben om stedennamen te veranderen. Dit omdat het nu alleen op de browser kan. En vind dat eerlijk gezegd nogal onnodig vooral omdat er ook nog een app is
Ik speel 95% browser dus voor mij heeft dit totaal geen belang. Maar door de ervaring van de spelers die dit voorstellen en voor zijn denk ik dat dit een wijze beslissing is.

Voor

dit kun je door de safari web browser te openen... MOBIEL
Bij mijn webbrowser lukt dit niet op smartphone.

Maar er zijn nog zoveel zaken die in orde gebracht moeten worden..
Als je kijkt naar de grot, ipv van dat je opgegeven aantal blijft staan, verandert hij hem telkens weer opnieuw. Wil je met de app iemand zijn grot leeghalen, dan mag je veel geduld hebben.

Ook de forumrechten zijn nog niet in orde op de app.
Wanneer je iemand zijn rechten bewerkt, wordt zijn titel verwijderd.
Je bb-codes in het ally-profiel/spelersprofiel zijn verdwenen wanneer je bewerkt via de app.

Conquests reports zijn in de app van die 4 cijferige lullige getalletjes. -> daar zouden ze beter eerst eens hun werk van maken!

Moet ik doorgaan?

Denk dat dit topic hun werk aan de app niet zal versnellen, denk dat ze zelf weten hoeveel werk ze nog niet hebben.

Bij mijn webbrowser lukt dit niet op smartphone.

Maar er zijn nog zoveel zaken die in orde gebracht moeten worden..
Als je kijkt naar de grot, ipv van dat je opgegeven aantal blijft staan, verandert hij hem telkens weer opnieuw. Wil je met de app iemand zijn grot leeghalen, dan mag je veel geduld hebben.

Ook de forumrechten zijn nog niet in orde op de app.
Wanneer je iemand zijn rechten bewerkt, wordt zijn titel verwijderd.
Je bb-codes in het ally-profiel/spelersprofiel zijn verdwenen wanneer je bewerkt via de app.

Conquests reports zijn in de app van die 4 cijferige lullige getalletjes. -> daar zouden ze beter eerst eens hun werk van maken!

Moet ik doorgaan?

Denk dat dit topic hun werk aan de app niet zal versnellen, denk dat ze zelf weten hoeveel werk ze nog niet hebben.

Ik wist dit allemaal ook al, maar ik hoor veel mensen bij mij in de ally klagen over die stedennamen, dus dacht zal het ff voorstellen. Maar die puntjes die jij nu opnoemt zijn ook wel dingen die ze mogen veranderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.