• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Goedgekeurd Steden zoeken in app

stedenzoeker in de app ?

• Voor

Stemmen: 6 54,5%
  • Tegen

Stemmen: 5 45,5%

• Totaal aantal stemmers
    11
  • Enquête gesloten .

RoyalReinier

Gast
Als een appgebruiker wil ik een mogelijkheid om steden te zoeken op een deel van de stadsnaam zodat ik snel de juiste stad gevonden heb en niet een half uur moeten swipen (500+ steden)

Implementatiesuggestie: Invoerveld boven de steden met een knop om het veld te wissen. Na het invoeren van minimaal 3 karakters worden de steden getoond waarvan ergens in de naam de ingevoerde karakters voorkomen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor, de app mist heel veel functies. Er is zelfs geen deftige iPad-versie (daarmee bedoel ik een app in landscape mode).

Jaspenia

Mentor
Als je je steden een beetje fatsoenlijke namen geeft is het met heen en weer wisselen of je hele (alfabetische) stedenlijst prima te doen en hoef je echt verre van 'een half uur te swipen'

Dan zijn er een heleboel (makkelijkere) belangerijkere dingen die ze eerst mogen gaan toevoegen aan de app.

Tegen dus

DonFrank

Teamleider Forum & Game
Forumleiding
Voor. Lijkt mij een kleine, maar noodzakelijke aanpassing om snel tussen steden te kunnen wisselen.

Tegen. Als je op de stadsnaam klikt, dan komt er een lijstje tevoorschijn waarin al je steden staan opgelijst, net zoals dat bij de browser is. Dit is dus een makkelijke manier om over te schakelen van de ene stad naar de andere. Je hoeft dus helemaal niet een half uur te swipen om de juiste stad te zoeken.

Voor!

De app kan niet volledig gelijk zijn aan de browserversie @neptune94
Ze moeten ervoor zorgen dat Grepolis op de app even makkelijk te spelen is als op de browser. Dus ze zouden wel iets mogen doen aan die steden inderdaad.
Er zijn natuurlijk nog andere zaken (die ik persoonlijk veel belangrijker vind) die ze moeten opknappen of moeten toevoegen in de app. Ik geloof dat zo'n topic dus niet veel nut heeft, want ze weten wss zelf wel dat er nog veel werk is. Misschien is het interessanter om eens een lijstje op te stellen met zaken die we zeker anders willen in de app (zoals die stedennamen) of willen toegevoegd hebben in de app. Denk dat we daarmee meer kunnen doen. Als we dit dan mooi uitwerken en ook bespreken met de andere communities, dan zullen ze ons misschien gehoor geven. Maar dit hier zal niet veel uitmaken.

Geef je steden gwn fatsoenlijke namen, dan kom je al een heel eind.
Er zijn ook veel belangrijkere dingen om in de app te doen. Denk aan cq's enzo

Tegen dus

Tegen, app heeft al te veel voordelen, @Pier Gerlofs Donia vindt dat ook!!!
Dit antwoord behoef ik dus niet meer te geven
Tegen dit voorstel uiteraard

Laten ze eerst de normale functies maar eens goed maken want 9 van de 10 keer waarschuwt het alarm niet eens of er komt pas een melding als de aanval al is geweest. Zolang inno dit niet goed kan repareren ben ik tegen elke vorm van uitbreiding van de mogelijkheden van de app.

Tegen natuurlijk
Vroeger was het juist leuk om een offline iemand te zoeken
door de app kan dat niet meer
laat de app dan op zn minst wat nadeliger zijn
wat mij betreft mogen er nog wat functies UIT

Tegen natuurlijk
Op de app kan je goud kopen (zelfs aan een minder voordeliger tarief) dus moet de app evenwaardig zijn aan de browserversie.

E : En de tijden veranderen, binnen hier en 50 jaar zal het abnormaal zijn als je geen smartphone bij je hebt. Je moet niet blijven hangen in het verleden, de technologie evolueert en als jij niet mee kan, dan is dat heel spijtig. Je zal het moeten leren om je aan te passen.

Op de app kan je goud kopen (zelfs aan een minder voordeliger tarief) dus moet de app evenwaardig zijn aan de browserversie.

E : En de tijden veranderen, binnen hier en 50 jaar zal het abnormaal zijn als je geen smartphone bij je hebt. Je moet niet blijven hangen in het verleden, de technologie evolueert en als jij niet mee kan, dan is dat heel spijtig. Je zal het moeten leren om je aan te passen.
De eerste noob die goud op de app koopt moet nog geboren worden
Niettemin, dat staat hier allemaal los van (de kinderen moeten het altijd over goud maken); ik heb het over dat de app al genoeg voordelen heeft
Het spel is gewoon niet meer wat het was, en dat is jammer

Wat ik voor erg irritant vind aan de app is:

- tabellen die nog steeds niet aan de app zijn toegevoegd
- Afbeeldingen die je ziet als linkjes
- Alliantie-profiel en spelersprofiel die je gewoon als gecentreerde tekst ziet
- Stadsnaam die je niet kan aanpassen in de app
- het alliantieforum die echt scheef is
- Het kunnen ingeven van alle bb-codes is onmogelijk..
..

RoyalReinier

Gast
Als je je steden een beetje fatsoenlijke namen geeft is het met heen en weer wisselen of je hele (alfabetische) stedenlijst prima te doen en hoef je echt verre van 'een half uur te swipen'

Dan zijn er een heleboel (makkelijkere) belangerijkere dingen die ze eerst mogen gaan toevoegen aan de app.

Tegen dus
Tegen. Als je op de stadsnaam klikt, dan komt er een lijstje tevoorschijn waarin al je steden staan opgelijst, net zoals dat bij de browser is. Dit is dus een makkelijke manier om over te schakelen van de ene stad naar de andere. Je hoeft dus helemaal niet een half uur te swipen om de juiste stad te zoeken.
Tegen natuurlijk

Ik heb 500+ steden.