• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Guides Stef De Killer's Final Tutorial

DeletedUser13353

Gast
Re: AW: Stef De Killer's Final Tutorial

loopt stiekem weg

nee hoor Stef opnieuw welkom terug ^^
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Stef De Killer's Final Tutorial

maak je hem nog een keer af stef? :)
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Stef De Killer's Final Tutorial

Jammer dat al je bestanden weg zijn...

Anders konden we al jou tips op Chi gebruiken nu ;)

Maar we hopen allemaal dat je het nog een keer afmaakt
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Stef De Killer's Final Tutorial

ik had nog een vraagje:D
maak je dit script nog af of niet?
want het lijkt me best wel handig;)
 

DeletedUser

Gast
Hey iedereen,

Ik kom even piepen op dit forum om wat nostalgia op te halen. Echter wil ik wel even meedelen dat ik deze tutorial NIET verder zal afwerken.
Dit komt door het feit dat ik niets meer van grepolis af weet door het zo lang niet meer gespeeld te hebben.
Ook heb ik geen bestanden waar ik dingen uit kan opmaken om weer te beginnen. Dus dit houdt in dat ik nooit meer zal starten op grepolis noch mijn tutorial zal afwerken. Hiervoor mijn excuses.

Ik dacht ik laat het even weten nu dat ik toch nog eens op het forum ben.

Nog veel speelplezier in ieder geval.

Groetjes,
Stef

PS: Ow ja voor ik het vergeet de spelers die me op skype hebben, gelieve me niet bij elke nieuwe wereld te contacteren of dat ik weer wil starten, want het antwoord daarop is en blijft nee. alvast bedankt bij voorbaat.
 

DeletedUser

Gast
ik heb het allemaal ff gelezen en 1 ding vind ik nogal idioot .__.
waarom zou je je senaat naar 25 bouwen? 24 is indd een vereiste voor badhuis geloof ik, maar daarna breek ik mijn senaat altijd af. ik bouw hem iig niet naar 25 dat vind ik verspilling van vrije inwoners
 

DeletedUser

Gast
ik heb het allemaal ff gelezen en 1 ding vind ik nogal idioot .__.
waarom zou je je senaat naar 25 bouwen? 24 is indd een vereiste voor badhuis geloof ik, maar daarna breek ik mijn senaat altijd af. ik bouw hem iig niet naar 25 dat vind ik verspilling van vrije inwoners

Meestal om je gewilde aantal punten voor die bepaalde stad te halen ;)
 

DeletedUser

Gast
ik heb het allemaal ff gelezen en 1 ding vind ik nogal idioot .__.
waarom zou je je senaat naar 25 bouwen? 24 is indd een vereiste voor badhuis geloof ik, maar daarna breek ik mijn senaat altijd af. ik bouw hem iig niet naar 25 dat vind ik verspilling van vrije inwoners

Dit is niet de meest recente tutorial die ik op mijn computer had staan :)

I bouwde nu idd de senaat maar tot 24 Ik brak hem later zelfs helemaal af tot 15, maar ik heb nu niets data meer dus weet er niet zoveel meer van :p

In ieder geval heb je een punt, dus even voor de duidelijkheid, ik brak deze ook af tot 15 en tempel in het begin 10-15 en later ook nog maar 5 :p

Ook de marktplaats bleef op 10 staan btw.
 

DeletedUser12160

Gast
Het lijkt mij nogal dom om je steden precies het zelfde in te richten.
Als ze dan je vuurstad ontdekken kijken ze alleen naar de punten en ze hebben ze allemaal
 

DeletedUser

Gast
Het lijkt mij nogal dom om je steden precies het zelfde in te richten.
Als ze dan je vuurstad ontdekken kijken ze alleen naar de punten en ze hebben ze allemaal

Vuur stuur je weg in kleinere groepjes bij je bir steden ofzo en problem solved :)
 

DeletedUser

Gast
Hey, ik heb ook een vraagje...

Wanneer is het handiger een orakel te bouwen dan een toren?
Want, aan het front is het heel erg verdeeld door elkaar ... en iets meer structuur is fijn.
 

DeletedUser

Gast
Aai, was wel een fijn gebouwtje soms,

Wat komt er voor in de plaats?
 

DeletedUser

Gast
Hey, ik heb ook een vraagje...

Wanneer is het handiger een orakel te bouwen dan een toren?
Want, aan het front is het heel erg verdeeld door elkaar ... en iets meer structuur is fijn.

gebruikte ik echt nooit, even nutteloos als bibliotheek ;)

Als je altijd super veel zilver in je grot had, waarom dan een orakel hebben? Daarenboven was ik heel veel online, dus ik zag alles goed op voorhand aankomen.


Voor de personen die nog vraagjes hebben, ik kom morgen voor de laatste keer on op dit forum om de vragen te beantwoorden indien ik deze kan beantwoorden. Echter denk ik dat andere spelers die het spelletje nu nog spelen meer weten dan mij over grepolis op dit moment en dus kan je het beter aan hen vragen. Maar bon moest je het toch van mij willen weten, vraag maar raak ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ok, bedankt,

Ik koos meestal voor veel zilver in de grot of een orakel.
En, enkel in het front, want daarbuiten doe ik godenbeeld,
Of is handelskantoor handiger ivm meer gs uit de bd's halen?
 

DeletedUser

Gast
Ok, bedankt,

Ik koos meestal voor veel zilver in de grot of een orakel.
En, enkel in het front, want daarbuiten doe ik godenbeeld,
Of is handelskantoor handiger ivm meer gs uit de bd's halen?

Handelskantoor is enkel handig voor de volgende redenen:
* Als je veel premium wilt gebruiken zoals honormaster en steeds handeld met de fenische handelaar. Dus de hele tijd hem wegsturen en terughalen.
* De WW's, om meer gs'en per keer door te sturen naar de WW's.

Voor de rest zou ik nooit een handelskantoor bouwen. Ik vindt de combinatie badhuis + toren nog altijd het beste.

Dit is geheel mijn mening, er zullen andere spelers zijn die er anders over denken ;)

PS: Ik heb net nog een bestandje gevonden voor mijn opbouw als moraalbreker, moet ik dat ook op dit forum zetten? Dan echter wel onder een ander topic zodat het duidelijk is dat dat voor een mb is :)
 
Bovenaan