• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Guides Stef De Killer's Final Tutorial

DeletedUser

Gast
Handelskantoor is enkel handig voor de volgende redenen:
* Als je veel premium wilt gebruiken zoals honormaster en steeds handeld met de fenische handelaar. Dus de hele tijd hem wegsturen en terughalen.
* De WW's, om meer gs'en per keer door te sturen naar de WW's.

Voor de rest zou ik nooit een handelskantoor bouwen. Ik vindt de combinatie badhuis + toren nog altijd het beste.

Dit is geheel mijn mening, er zullen andere spelers zijn die er anders over denken ;)

PS: Ik heb net nog een bestandje gevonden voor mijn opbouw als moraalbreker, moet ik dat ook op dit forum zetten? Dan echter wel onder een ander topic zodat het duidelijk is dat dat voor een mb is :)

Ok bedankt, en dan later van je badhuis een theater maken toch? Iig enkel bij de steden die zover weg van de vijand liggen dat ze geen extra bevolking nodig hebben :)

Dat bestandje lijkt mij heel nuttig, en ik denk dat andere het ook goed kunnen gebruiken.
 

DeletedUser

Gast
Ok bedankt, en dan later van je badhuis een theater maken toch? Iig enkel bij de steden die zover weg van de vijand liggen dat ze geen extra bevolking nodig hebben :)

Dat bestandje lijkt mij heel nuttig, en ik denk dat andere het ook goed kunnen gebruiken.

Ik had enkel in het begin theaters :) na een dorp of 20 wat je redelijk snel hebt dan alles vervangen door badhuizen :)

En ik zie nog ene paar foutjes in het bestand, ik zal er even werk van maken om het op het forum te zetten, kan nog eventjes duren, maar vandaag heb je het zeker. Heb op dit moment toch niets te doen.
 

DeletedUser

Gast
Ik had enkel in het begin theaters :) na een dorp of 20 wat je redelijk snel hebt dan alles vervangen door badhuizen :)

En ik zie nog ene paar foutjes in het bestand, ik zal er even werk van maken om het op het forum te zetten, kan nog eventjes duren, maar vandaag heb je het zeker. Heb op dit moment toch niets te doen.

Ok, dank u wel, Patron speelt ook nog trouwens :)

Ik neem aan dat die badhuizen (in de kern) dienen om preventieve ondersteuning te kunnen bieden.
 

DeletedUser

Gast
Ok, dank u wel, Patron speelt ook nog trouwens :)

Ik neem aan dat die badhuizen (in de kern) dienen om preventieve ondersteuning te kunnen bieden.

Daar weet ik niet zoveel meer van, mijn excuses :'

In ieder geval deze tutorial is veroudert. Zodra mijn mb tuto af is zal ik deze vernieuwen op het gebied van gebouwen en troepen dan toch. (= puntje 2 en 3)
 

DeletedUser

Gast
Daarmee bedoel ik,

Vaste ondersteuning geven aan de steden die grenzen tegen de vijand, ik denk dat dat het doel is van de badhuizen midden in de kern.
 

DeletedUser

Gast
Daarmee bedoel ik,

Vaste ondersteuning geven aan de steden die grenzen tegen de vijand, ik denk dat dat het doel is van de badhuizen midden in de kern.

Hangt ervan af hoe ver het spel al gevorderd is hé :p
 

DeletedUser

Gast
Als er een hele oceaan verderop word gevochten en het vrij rustig is in je eigen oceaan is preventie verlenen toch wel fijn.

En, dan doen ze ten minste wat :)
 

DeletedUser

Gast
Als er een hele oceaan verderop word gevochten en het vrij rustig is in je eigen oceaan is preventie verlenen toch wel fijn.

En, dan doen ze ten minste wat :)

daar heb je een punt. En weet je wat ik zal eerst deze tuto even rap aanpassen, dan is dat toch al gedaan :p

PS: hmmmm dit suckt echt... mijn getalletjes op dat word document komen niet uit ... En ik speel zelf niet meer dus kan de exacte troepen getallen niet meer geven. Is er iemand die mijn dorpen opbouwen wilt testen en dan zeggen hoeveel boerderijplaatsen en punten men heeft? Want de wiki klopt niet 100%

alvast bedankt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Er staat een foutieve berekening bij 3.2 Defencedorp.
78 transportboten * 7 eenheden = 546

Edit:
Een ander ding, moet de Senaat niet minimaal level 24 zijn om een Badhuis te kunnen bouwen? Want dan klopt de level 15 van Senaat namelijk niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Als je even naar de datum van je eigen bericht kijkt en de datum van het bericht voor je, bvd.
 

Genius0615

Erinys
Er staat een foutieve berekening bij 3.2 Defencedorp.
78 transportboten * 7 eenheden = 546

Edit:
Een ander ding, moet de Senaat niet minimaal level 24 zijn om een Badhuis te kunnen bouwen? Want dan klopt de level 15 van Senaat namelijk niet.

Je senaat weer slopen enzo
 

DeletedUser

Gast
Als ik het me goed herinner was het vroeger niet helemaal random, de tijd die er bij of er af ging was voor een bepaalde tijd hetzelfde. Je kon dus vlak voor je echte aanval een aanval sturen om te kijken wat de interval was. Dit is nu niet meer zo.

Nogmaals ik weet niet 100% zeker of dit het was. Het is al weer een hele tijd geleden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Als je een goede guide wil moet je hier eens kijken, daar staan genoeg goede guides tussen. Het enige dat misschien als minpunt gezien kan worden is dat het in het Engels is, maar ik denk dat dat bij de meeste mensen wel goed moet komen.
 
Bovenaan