• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Guides Stef De Killer's Final Tutorial

DeletedUser23528

Gast
Als je een goede guide wil moet je hier eens kijken, daar staan genoeg goede guides tussen. Het enige dat misschien als minpunt gezien kan worden is dat het in het Engels is, maar ik denk dat dat bij de meeste mensen wel goed moet komen.

thx, heel behulpzaam :D
 

DeletedUser

Gast
Deze guide is outdated, ik ben nu bezig om op een excel document men nieuwe opbouw te zetten.

Dit is dus niet echt tacktieken maar eerder welke gebouwen ik tot welk level max per eiland type per stadstype; hoeveel troepen ik in een stad maak en de welke; welke onderzoeken etc etc, dus geen tips over het spelsysteem zelf :p Daar kan ik wel een keertje een guide overschrijven, daar geef ik geen persoonlijke dingen mee weg enkel wat truckjes en tips zoals hoe snel een mythische eenheidsstad (ME) op te bouwen etc.
Deze publiceer ik echter niet zolang ik speel aangezien het dan wel heel makkelijk is om te zien welke stad wat is :p

Dus moest ik ooit stoppen zul je die wel zien verschijnen ;D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
zegt dat je senaat 15 moet zijn en toren lvl 1 maar je hebt senaat 21 nodig voor toren ;)
 

DeletedUser20812

Gast
ik wil graag wat meer weten over steden met een bepaalde god bv hera wil ik een volledige harpij stad dus wat moet ik daarvoor hebben etc. ook met de andere myth wezens wil ik miss wel weten
 

DeletedUser2057

Gast
ik wil graag wat meer weten over steden met een bepaalde god bv hera wil ik een volledige harpij stad dus wat moet ik daarvoor hebben etc. ook met de andere myth wezens wil ik miss wel weten

-tempel
-hera
-kazerne
-stad volgooien met harpijen
-profit
 
Bovenaan