• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Afbeeldingen Stef's Sig/Ava/plaatjes aanvraag topic

DeletedUser23528

Gast
Zo goed? :D
smtv2s.png

Ja!! Thx man :D
 

DeletedUser22140

Gast
ik zou graag een plaatje willen met de spreuk 'facta non verba' erop, en mijn naam (keeperke-101) verder heb ik geen vereisten, zou je dit willen doen voor mij? verras me!!
 

DeletedUser14238

Gast
Om even te melden, het is leuk dat jullie allemaal aanvragen doen, maar het helpt Stef echt niet als jullie gewoon zeggen "Veras me maar". Probeer te vermelden welke soort achtergrond er moet zijn, welke figuren enz, anders moet hij uit het niets iets bedenken dat bij je past :)
 

DeletedUser22140

Gast
mijn excuses, nou ja mag wel sober zijn maar liefst een donkere achtergrond met spartacus erop;)
 

DeletedUser

Gast
Hoi Stef,

Leuk je ook weer heer te zien, na een "heel" kort uitstapje op US server :)

Voor mij dan graag ook maar een plaatje (ingame)
Punten om op te letten:
- Plaatje van een dwerg in een rotsachtige/grot of vuurlandschap (bijv. zo iets: http://fc09.deviantart.net/fs70/f/2012/195/7/b/dwarven_warrior_by_mictones-d577r2f.jpg)
- Dwerg moet een bijl in zijn hand houden, liefst zo'n type als in plaatje hierboven
- Graag rechts onderin (in passend lettertyp) : Dwarves will Rise

Dat is het wel zo'n beetje, ik zou zeggen veel succes en alvast bedankt voor de moeite!!
 

DeletedUser20232

Gast
Om even te melden, het is leuk dat jullie allemaal aanvragen doen, maar het helpt Stef echt niet als jullie gewoon zeggen "Verras me maar". Probeer te vermelden welke soort achtergrond er moet zijn, welke figuren enz, anders moet hij uit het niets iets bedenken dat bij je past :)
Een heel terechte opmerking!
Misschien kan je gebruik maken van dit:
1. De grootte: ingame profielplaatje(max. 240 x 180) / ingame alliantieplaatje(max. 240 x 180) / forumplaatje(max. 120 x 120) / signature (max 500 x 100)
2. De speler/stamnaam die erop moet komen:
3. De kleuren die je graag wilt: vb: donker / licht / geel / roze-paars
4. Soort style plaatje: vb: Anime / game / abstract
5. Render:
Natuurlijk moet je dat zelf beslissen of je dat wilt gaan gebruiken :)

@Stef, goed bezig! Altijd leuk om eens de creaties van andere mensen te zien :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Een heel terechte opmerking!
Misschien kan je gebruik maken van dit:

Natuurlijk moet je dat zelf beslissen of je dat wilt gaan gebruiken :)

@Stef, goed bezig! Altijd leuk om eens de creaties van andere mensen te zien :)

max forum avatar is 160x160 btw :)

en thnx :)
 

DeletedUser23205

Gast
ik zou er ook 1 hebben
iets zoals the grime reaper met mijn naam er in als dat kan
alvast bedankt
de rodde ridder
 

DeletedUser

Gast
Sorry men schatjes, heb het eventjes wat drukker met schoolwerk, De plaatjes zullen voor dit weekend zijn denk ik.
Mijn excuses.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Kan je iets moois voor mij maken? Ik ga em gebruiken IG en op t forum. Maak er maar iets leuks van, groet !

Edit: Verwerk er maar ajax tinten in en een beetje iets met doom ! Ik vertrouw op een mooi kunstwerk, zote zien ben je erg creatief :)
 

DeletedUser23722

Gast
Ik wil een plaatje met gewoon iets van pokemon in zou hem ook graag als plaatje gebruiken op grepolis dus die formaat en met de naam Mraneh erin (plaatje van een pokemon niet het woord zelf :p) als het af is mag je het via pm sturen of hier posten ofzo
 

DeletedUser

Gast
Wat ze tegenwoordig los laten hier.. Hahaha Stef leef je nog joh? :)

Ja hoor enkel weekje ziek geweest, en het is men proefexamens periode, dus dan heb ik wel even wat beters te doen ;D

EDIT:

heb nu wel ff tijd om plaatjes te maken, van basje is bijna af :)

Royce skip ik aangezien ie forum ban heeft.

Welcome back Stef,

Ik zou graag een IG plaatje willen hebben.
Graag iets met een dier, ook graag iets aan de donkere kant.
Natuurlijk ook mijn naam erin met een hoofdletter.
Voor de rest vertrouw ik op je en als bedankje krijg je een roep van de oceaan van me op 1 van je steden.

Alvast bedankt voor de moeite die je hierin steekt.


Heb me best voor je gedaan maatie:

zmob4n.jpg


zo goed?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15574

Gast
Ja hoor enkel weekje ziek geweest, en het is men proefexamens periode, dus dan heb ik wel even wat beters te doen ;D

EDIT:

heb nu wel ff tijd om plaatjes te maken, van basje is bijna af :)

Royce skip ik aangezien ie forum ban heeft.




Heb me best voor je gedaan maatie:

zmob4n.jpg


zo goed?

Perfect Stef, heel erg bedankt.
 
Bovenaan