• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Stel je kandidaat voor de tweede termijn van de Player Council

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Stel jezelf hier kandidaat voor de tweede termijn van de Player Council

Beste potentieel Player Council lid,

Leuk om te zien dat je interesse hebt om je als kandidaat voor de tweede termijn van de Grepolis Player Council voor te dragen.


Schrijf hier een pakkende introductie over jezelf en geef daarin aan waarom jij de beste kandidaat bent om de Nederlandse taalversie te vertegenwoordigen.

Dit topic zal open blijven tot 19 april 2018, 23:59 uur. Zorg er dus voor dat je vóór die tijd hebt gereageerd om mee te doen aan de electie.

De electie in het spel zal op 27 april 2018 plaatsvinden.

Disclaimer: Dit topic wordt streng gemodereerd. Elke post die geen serieuze kandidatuur voor de Player Council zal verwijderd en/of bestraft worden.
 
Nou komt ie dan
smiley_emoticons_biggrin.gif


Wie ben ik en wat zorgt ervoor dat ik deze stap zet.
Ingame ooit begonnen als Bullspirit Dancer op Ksi als volslagen leek (n00b) en besmet geraakt met het spelletje ook door de spelers ingame.

Heb op veel werelden gespeeld en een aantal van begin tot eind, Ksi, Upsilon, Chi, Delphi. Een aantal of later begonnen of eerder beëindigd, dan wel alleen voor goudhandel gestart en snel weer vertrokken.

Bekend met zowel opstand (nieuw) als belegering (oud) gewoon als medespeler in een alliantie of in een bepaalde leidersrol.

Op het Algemeen Forum reageer ik regelmatig ook al ben ik actief gestopt met spelen, wel log ik af en toe in op de Beta-server om op de hoogte te blijven van nieuwe ontwikkelingen.

Zal niet onbekend zijn dat ik een mening heb, deze ook kenbaar maak en "goede" discussies graag aanga.

Een hele reeks aan wijzigingen, toevoegingen, verwijderingen etc. hebben bij veel spelers geleid tot een afscheid van Grepolis als spelletje en ja dat geldt ook voor mij persoonlijk.
Deze kandidatuur stel ik dan ook om te kijken hoe een stuk speelplezier terug kan komen, ondanks soms noodzakelijke aanpassingen.

Mocht je aanvullende vragen willen stellen schroom niet, beantwoord zoveel mogelijk als het maar relevant is aan deze kandidaatstelling.

Met vriendelijke groet,
Tanja
 

zebia

Winnaar Bingo 2018
Hallo beste lezers ik ga nu voor een tweede poging, maar dat is het verleden.

Ik ben Sam en ben 19 jaar. Spelers kunnen me kennen vanaf Wereld Marathon, in het verleden ook nog Kappa. Ze kunnen me ook zien als de persoon die songs heeft gemaakt over Grepolis en Forumspelers over bijvoorbeeld @DonFrank of @AriChibi of @de schrijversheld.

Ik speel zelf voornamelijk opstandswerelden momenteel nog bezig met nieuw plan voor een nieuwe opstandswereld klaarmaken, omdat de beginfases laatste tijd niet zo goed gaan. Maar ik geef niet op en dat zeg ik tegen iedereen. Als je overgenomen word, probeer dan overnieuw te beginnen wanneer je genoeg tijd hebt om de basis verdediging klaar te zetten.

Ik wil denken aan iedereen die deze game speelt onder belegering of opstand. Het plezier staat voorop en daar gaan we samen als een grote gamefamilie voor zorgen. De slechte tijden gaan we doen laten vergeten en we gaan er samen voor een goede nieuwe tijd zorgen.

Als je vragen hebt stel ze gerust, liefst via discord of ingame zelf.

Wie zijn van mij de grootste concurrenten voor Player Council?
@Engines en @firebloem zijn mijn grootste concurrenten in mijn ogen
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser26582

Gast
Mogguh

Wie ben ik ik ben Mike 28 jaar rotterdammer werk in de rotterdamse haven als scheeptransport-planner.

Ben ooit begonnen op de wereld PI daar heb ik toen met een paar mensen Solidarity opgericht heb daar 2 jaar gespeeld. Speel dus als sinds 2012 ongeveer.
Daarna anderhalf jaar gestopt toen begon het weer te kriebelen en ben ik op sparta weer begonnen en daar de 7/7 wereldwonderen gewonnen. verder heb ik Troje/farsala/Delos/Kos/Orupus gespeeld en nog bezig.

Ben bekend met opstand en belegering me voorkeur gaat wel uit naar belegering.
Van verschillende top allianties leider geweest in goede en slechte tijden.
Ik ben niet echt een algemeen forum type lees het wel dagelijks maar reageren doe ik er niet op.

Mening Grepolis

Ik vind dat grepolis in de laatste jaren meer om geld draait en niet meer om het aantal spelers. Vind dat daar iets aan gedaan moet worden nu moet ik zeggen stop er zelf ook geld in omdat het me hobby is. Ook een goede speldiscussie ga ik niet uit de weg, dat kunnen veel medespelers beamen goedzins en slechtzins. Ook vind ik dat er meerdere dingen aan grepolis moeten veranderen dingen die beter kunnen en dingen die gewoon weg moeten. Speelplezier moet terug komen en mensen die net beginnen met het spel moet het aantrekkelijk zijn zodat weer weer epische gevechten krijgen.

Dit is mijn kandidatuur voor vragen pm me ing.

Met vriendelijke groet,
Mike
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser28080

Gast
Hallo beste mensen

Net als zebia is dit mijn tweede poging, nadat mijn eerste deelname spoorloos is verdwenen - misschien ook terecht omdat die poging niet de meest serieuze was

Wie ben ik
Luiz,

Formeel als het moet, informeel als het kan, kritisch waar nodig

Ik speel sinds Githion op zowel opstand als belegering en ken het spel - en een enorm deel van de community, waaronder frequente en zeldzame gebruikers van het forum, als de spelers die al jaren spelen - van binnen en van buiten

Door deze ervaring weet ik goed wat de huidige positie van grepolis is op hun markt en waar verbetering nodig is in het spel om hun doelgroep (niet alleen de grootgoudgebruikers, maar ook de dagelijkse normale speler die regelmatig naar school, werk, of geen van beide moet) beter aan te spreken en/of uit te breiden, niet alleen door wat ik constateer, maar ook door wat de spelers om mij en op de fora constateren

Mijn enige zwakke punt is dit gedoe met achter de schermen werken
Mocht ik in de council belanden dan zal ik proberen zo transparant mogelijk te zijn wanneer dit kan - directe en regelmatige communicatie werkt het beste toch?
 

DeletedUser9170

Gast
Goedemiddag!

Mijn naam is Jennifer, beter bekend onder de naam firebloem.

Ik ben op de Nederlandse server begonnen in maart 2010.
Na al de jaren gespeeld te hebben op meerdere werelden met beide veroveringssystemen (Opstand, Belegering) , in meerdere top-allianties en met zoveel verschillende spelers in contact geweest, heb ik niet alleen Grepolis zien veranderen maar ook onze community.

Soms waren deze veranderingen positief voor de spelers en andere keren hadden we wel eens het idee van "Wat is hier nu het nut van? Kan dit niet anders?"
In de loop der jaren hebben we ook gemerkt dat we meer en meer struikelen over bepaalde aspecten van het spel.

Zo zouden we kunnen spreken over de grootgoudgebruikers, de constante toeloop van evenementen, hoe werelden steeds sneller tot hun einde komen,...
Sommige problemen zitten hem soms in de mechaniek van het spel. Zo kennen we allemaal wel het probleem van de TTA, pestaanvallen, 100+ checks in een half uur op de zelfde stad of zelfs voor dagen lang aangevallen worden 24/7 elk half uur gewoon om de speler haast op een reset te dwingen omdat deze het plezier niet meer ziet van het spel...

En zo kennen we nog enkele problemen waar we dagelijks op stuiten.

Maar er zijn niet alleen problemen op Grepolis. Dit is een geweldig spel en spelers hebben soms echt prachtige ideeën die ten volle zouden ondersteund moeten worden maar geen stem krijgen.

Als kandidaat voor de Player Council wil ik opkomen voor onze spelers, onze community.
Niet alleen de problemen verwoorden die wij dagelijks tegenkomen, maar ook de stem zijn die andermans ideeën naar voren kan brengen en tot het einde van de wereld wil gaan ervoor.

Wij als spelers hebben er nood aan om ons hart te uiten, zeggen hoe dat wij ons voelen over hoe het nu staat met het spel.
Dat is niet al. We kunnen spreken zoveel we willen, wat wij echt nodig hebben is iemand die naar ons luistert, ons serieus neemt en onze woorden ter hart neemt.

Vaak horen we "Het is maar een spel." En ja dat is het. Simpel.
Maar met alle tijd die wij er aan uit geven, soms al het geld dat we hieraan spenderen en de mensen die je leert kennen en een band mee schept, is dit voor ons meer dan "maar een spel", het is ons spel.

Laten we dan ook ervoor zorgen dat ons spel ons ten goede komt en plezier op levert en niet elke dag gezaag. Laten we zorgen dat bepaalde zaken behouden worden en andere dingen verdwijnen en nooit meer hoeven terug te zien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16083

Gast
Mijn naam is LIka (ing Eukkie), 45 jaar en woonachtig in Friesland

Ik ben enige jaren geleden begonnen met een groepje op de wereld Mu. Zoveel mogelijk het spel leren kennen door veel te lezen, veel te vragen, en daarna uit te voeren. Tot einde van de wereld daar uit gespeeld. Later ook begonnen op werelden Chi, Tau (Dreamteam), Delphi. Na ca 2 maanden op Delphi gespeeld te hebben een grepo dipje en toen enige tijd gestopt. Klein jaartje geleden weer begonnen op Helorus, daar nog volop bezig. Op diverse werelden begonnen om wat goud te verdienen, maar op de wereld Lindos blijven plakken en zit ook daar in een leuke kleine ally.
Ben vooral een team player, alles voor me alliantie. Bereid om iedereen te helpen en altijd klaar om antwoord te geven op vragen.

Graag zou ik binnen de Council samen met andere helpen dit spel te verbeteren, heb veel vrije tijd dus kan er veel aandacht aan besteden. Ik ben een denker en probeer altijd dingen logisch te bekijken.

Groetjes Lika
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan