• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Community Stel jezelf kandidaat voor de Grepolis Player Council

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Beste potentieel council lid,

Leuk dat jij overweegt om je kandidaat te stellen voor de Grepolis Player Council.
Neem je tijd om een introductie over jezelf aan de community te schrijven en geef aan waarom jij een geschikte kandidaat zou zijn om de Nederlandse taalversie te vertegenwoordigen.

Dit topic blijft open tot 13 augustus 23:59 uur dus zorg ervoor dat je introductie daarvoor binnen is om je kandidatuur veilig te stellen.
Uiteindelijk kan er ingame gestemd worden op 16 augustus.

Succes en wie weet tot snel!

Met vriendelijke groet,
Het Grepolis team

Disclaimer: Dit topic wordt strikt gemodereerd. Elke post die geen sollicitatie voor de player coucil betreft zal verwijderd worden.
 

zebia

Winnaar Bingo 2018
20108320_1323957124393229_1242079485811015664_n.jpg

Naam : Sam Bertrand
Ingamenaam : zebia / GlorieMan1998
Leeftijd : 19 jaar, geboren in 12 juli 1998
Talen sprekend : Nederlands en Engels

Waarom ik gekozen wil worden?

Ik ben een fantasierijke persoon die verschillende ideetjes kan verzinnen om het spel leuker en wellicht ook spannender kan maken. Tegelijkertijd vind ik dit ook een erg leuke uitdaging om mezelf te laten zien en met de leuke evenementen die ik ga bedenken met voor nu mijn concurrentie en later mijn partners.

Ik wil ook altijd kijken naar de ideetjes van anderen die niet in deze Player Council zitten.

Mijn ervaring
Mijn eerste wereld is Kappa, deze wereld heb ik niet uitgespeeld jammer genoeg om privé redenen. Na een tijdje ben ik weer begonnen op de werelden Marathon, Olympia en nog meer. Momenteel nog actief op Pella, Delos, Helorus en Idalium.

Idee : Goudkopers belonen
Ik wil goudkopers belonen met een speciaal award voor hun. Net zoals nu ook voor troepen en andere dingen word gedaan.

Mijn motto
Aan een wereld volledig op beginnen is het ook volledig afmaken
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser20466

Gast
Beste mijn naam is Vince Schenkels, in game noem ik Snakechimpansee.
Ik ben 19 jaar oud, geboren te Antwerpen in België.
Talen die ik correct kan schrijven en praten zijn: Nederlands, Engels en Frans.
Ik speel al enkele jaren Grepolis, en telkens op elke wereld is er weer iets waarvan ik denk dit kan beter.
Zelf heb ik ook al een alliantie geleid en daar heb ik ook veel meningen gehoord over het spel.
Graag zou ik dus bij de Player Council gaan, om Grepolis leuker en beter te maken voor iedereen.
Ik ben zelf een sociaal persoon, en vindt het zeker niet erg om mensen aan te spreken om hun meningen en ideeën te vragen.
Ik hoop dat ik veel stemmen mag halen.
 

DeletedUser28080

Gast
Luiz

Ik wil het volk vertegenwoordigen en de strijd voeren tegen degenen die denken dat vroeger stichten belangrijker is dan de goede suggesties gegeven door de spelers zelf

Het verschil tussen mij en anderen is dat ik volwassen ben

Mij aannemen is de sleutel tot succes

PS ik zeg wel gewoon wat ik vind
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23419

Gast
Hey!

Mijn naam is Jordi Heilbron. In game heet ik Vozzaaa. Ik ben 20 jaar oud en woon in Zoetermeer. Op het moment studeer ik Small Business and Retail Management op het HBO in Rotterdam.
Ik beheers de talen Nederlands en Engels. Duits kan ik verstaan maar zal daar niet teveel van verwachten ;)

Ik speel Grepolis sinds Alpha en kom natuurlijk vaak puntjes tegen waarvan ik denk: "hoe kan dit nou bij een spel zo groot als Grepolis?".

Het lijkt me erg tof om deel te nemen aan de Player Council. Dit omdat ik Grepolis alleen maar beter wil maken!

Dus stemmen maar... op mij!

Jordi
 

DeletedUser28214

Gast
Ik ben Menno, 22 jaar en Rotterdammer.
Ik studeer scheepsbouw in Delft en zit in het tweede jaar van de master.
Naast mijn studie speel ik waterpolo (eredivisie) en houd ik van fietsen, sleutelen en programmeren.
Ik ben redelijk kritisch en ben niet bang om vragen te stellen.
Verder weet ik dat het belangrijk is voor spellen als dit dat er goed geluisterd wordt naar de community omdat het anders een kort leven heeft. (zie bijvoorbeeld games als runescape)
Ik speel zelf al vanaf generatie 1 met als serieuze werelden CHI en Troje. Verder modder ik wat aan voor de gezelligheid is wat andere werelden.

Al goed, moet er nog een valse belofte in of hoeven we ons niet te gedragen als politici
smiley_emoticons_irre4.gif
(dit is natuurlijk een grap, iedereen weet dat politici nooit liegen)

ps. mocht iemand van hier naar inno HQ gaan, check t maritiem museum in Hamburg die is erg vet en raak niet verdwaald op de reeperbahn.

XOXO
Menno
 

DeletedUser27757

Gast
Goedenacht allemaal,
Graag zou ik, mike, mijzelf kandidaat stellen voor een rol binnen het player council. Ik speel al jaren grepolis en al is het een leuk spel vind ik dat er enkele dingen toch anders kunnen, noem het maar spelervriendelijker. Dit kan ik uiteraard niet alleen bereiken maar hier heb ik jullie inbreng en vooral steun voor nodig.

Ik ben 18 jaar en woon momenteel in Brussel. Hier ben ik ook buiten de grotere schoolvakanties te vinden. In de vakanties ben ik in het Franse Nice. Ik volg een opleiding tot juridisch medewerker en wil volgend jaar me graag naast het Belgische recht ook in het Nederlandse recht verdiepen. Verder zijn mijn hobby's fietsen, chillen met vrienden en uiteraard gamen.

Op de vraag waarom ik de beste kandidaat ben kan ik kort zijn. Ik spreek naast het vereiste Nederlands en Engels ook nog Frans, daarnaast ben ik een zeer goede onderhandelaar (de Nederlandse formatie zou onder mij al rond zijn ;) ).

Ik wil graag iedereen op het hart drukken om te gaan stemmen, dit is de eerste kans die Inno ons geeft tot inspraak dus laten we met grote getalen antwoord hierop geven.
Dankjulliewel.
 

DeletedUser199

Gast
Yo,

In principe heb ik niet zoveel te zeggen over mezelf. De ene helft weet meer dan genoeg over me en de andere helft boeit het geen ene stroopwafel waar ik op vakantie ga, dus die ga ik daar ook niet mee vervelen. Ik heet Tristan, meer lijkt me dan ook niet relevant.

Wat grepolis-gerelateerde zaakjes: Ik speel dit spel nu sinds open Beta en vanaf dag 1 van Alpha, dat houdt in dat ik de enige tijd heb meegemaakt dat het spel nog slechter was dan nu. Wanneer ik het spel speel, speel ik het vrij actief en sta ik vrij hoog in de ranking, waardoor ik tegen punten aanloop waar anderen wellicht niet tegenaan lopen, maar aan de andere kant ook geen last heb van zaken die voor het "merendeel" gelden.

Ik wil me niet echt bezig gaan houden met nóg meer veranderingen, maar er juist eerder voor zorgen dat een aantal van de huidige "probleemgevallen" besproken worden (Denk hierbij o.a. aan het TTA-probleem en ervoor proberen te zorgen dat elke wereld leuk blijft voor zoveel mogelijk spelers.)
 

DeletedUser27167

Gast
Goede middag allemaal!

Mijn naam is Eli, Ook wel bekend als Nimosammie natuurlijk. 19 jaartjes jong.
ik speel al enkele jaartes mee. (dit word mijn 7e jaar grepolis) wel op verschillende accounts maar ik denk zeker dat ik aan de eisen zal voldoen om er wat moois van te maken en goede ideeen aan te dragen. Er zijn in mijn ogen nog veel verbeterpunten in het spel waardoor het spel leuker word, en ook gemakkelijker in het gebruik. Voorbeeldje, bijvoorbeeld Zoekmachine in PM, (spelers op naam of onderwerp zoeken)

Ik denk dat ik wel goed zou passen in het ''council-team'' voor de NL servers bijvoorbeeld

IK hoop dat ik wat stemmen mag krijgen!

Met vriendelijke groet

Eli
 

AriChibi

Hydra
Herinneren jullie je die tijd waarin grepo nog goed was? Juist, dat was ook de tijd waarin ik nog speelde. Toen ik wegging, ging het spel enorm achteruit. Die correlatie moet genoeg zeggen, dus ik geef grepo een kans om weer beter te worden. Als ik deze positie krijg, ben ik verplicht weer te spelen, en is grepo verplicht om zichzelf weer te verbeteren. Makkelijker zou niet kunnen.

Ik kan Nederlands, Engels, Duits, Frans, Japans, Tamil, Maleis ten minste verstaan en anders schreeuw ik in een van die talen tot ze mij verstaan, dus ik kan de hele bende wel overhalen. Zoals je ziet weet ik alles ook heel slim en duidelijk te brengen, dus daar zou geen probleem mee moeten zijn.
Edit: o ik kan ook nog Russisch hoor ik van mijn achterban. Blyat.

O ja en ik heb ook verstand van computers en ga niet specifiek ieder jaar naar één plek op vakantie, want dat bevordert depressie en belemmert je prestatie in een functie zoals deze.

Stem dus op mij, want AriChibi is er voor ons allebei.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser28430

Gast
Hoi, ik ben Mellon, en ik wil me graag kandidaat stellen voor een functie in het Grepolis Player Council.

Ik speel grepolis al een hele tijd, heb best wat ervaring op hoog niveau en geloof graag dat ik de game mechanics aardig doorheb. Ik heb door de jaren heen ook een aardig netwerk opgebouwd van topspelers, waardoor ik weet wat de community na aan het hart ligt.
Ik spreek Nederlands, Engels, Frans en Duits, mocht dat relevant zijn voor de werking van het council.

Groetjes, Mellon

p.s. ik ben niet zo'n fan van broccoli
 

DeletedUser17789

Gast
Hans is de naam
Leeftijd, Ik was er toen het spelletje Pong uitkwam
Ik werk in de ICT
De nodige Grepolis ervaring zowel op NL servers als internationale servers (US, UK, BETA en aantal Scandinavische servers)
Daardoor ook enige Internationale connecties in Grepoland.

Natuurlijk ook de maker van www.grepoinfo.com

Wat kun je van mij verwachten
Een flinke portie creativiteit aangevuld met realisme
vertaal : ik zit vol goede ideeën maar heb ook oog voor wat wel en niet mogelijk is.

Tevens ben ik de ideale persoon om het stelletje jongen honden die zich ook kandidaat gesteld hebben in toom te houden.
 

DeletedUser27757

Gast
Goedenacht allemaal,
Graag zou ik, Mike, mijzelf kandidaat stellen voor een rol binnen het player council. Ik speel al jaren grepolis en al is het een leuk spel vind ik dat er enkele dingen toch anders kunnen, noem het maar spelervriendelijker. Dit kan ik uiteraard niet alleen bereiken maar hier heb ik jullie inbreng en vooral steun voor nodig.

Ik ben 18 jaar en woon momenteel in Brussel. Hier ben ik ook buiten de grotere schoolvakanties te vinden. In de vakanties ben ik in het Franse Nice. Ik volg een opleiding tot juridisch medewerker en wil volgend jaar me graag naast het Belgische recht ook in het Nederlandse recht verdiepen. Verder zijn mijn hobby's fietsen, chillen met vrienden en uiteraard gamen.

Op de vraag waarom ik de beste kandidaat ben kan ik kort zijn. Ik spreek naast het vereiste Nederlands en Engels ook nog Frans, daarnaast ben ik een zeer goede onderhandelaar (de Nederlandse formatie zou onder mij al rond zijn ;) ).

Ik wil graag iedereen op het hart drukken om te gaan stemmen, dit is de eerste kans die Inno ons geeft tot inspraak dus laten we met grote getalen antwoord hierop geven.
Dankjulliewel.

Goedeavond,
Wegens tijdgebrek heb ik besloten om mijn kandidatuur in te trekken. In verband met school en werk kan ik jullie niet zo goed vertegenwoordigen in de community als dat jullie verdienen. Daarom gun ik deze zware, maar toch respectabele taak, aan iemand waarvan ik denk dat hij/zij deze optimaal kan vervullen.
Allen bedankt voor jullie steun,
Mike

Herinneren jullie je die tijd waarin grepo nog goed was? Juist, dat was ook de tijd waarin ik nog speelde. Toen ik wegging, ging het spel enorm achteruit. Die correlatie moet genoeg zeggen, dus ik geef grepo een kans om weer beter te worden. Als ik deze positie krijg, ben ik verplicht weer te spelen, en is grepo verplicht om zichzelf weer te verbeteren. Makkelijker zou niet kunnen.

Ik kan Nederlands, Engels, Duits, Frans, Japans, Tamil, Maleis ten minste verstaan en anders schreeuw ik in een van die talen tot ze mij verstaan, dus ik kan de hele bende wel overhalen. Zoals je ziet weet ik alles ook heel slim en duidelijk te brengen, dus daar zou geen probleem mee moeten zijn.
Edit: o ik kan ook nog Russisch hoor ik van mijn achterban. Blyat.

O ja en ik heb ook verstand van computers en ga niet specifiek ieder jaar naar één plek op vakantie, want dat bevordert depressie en belemmert je prestatie in een functie zoals deze.

Stem dus op mij, want AriChibi is er voor ons allebei.

Voor degene die het moge interesseren, mijn steun gaat uit naar @AriChibi .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan