• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Stelling] Stelling van de week #3.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Combineer dat met het huge bedrag wat Nederland dan moet uitkeren, en je hebt de reden waarom dit niet doorgaat
 

DeletedUser

Gast
lol ze verdiepen zich gewoon niet in de politiek en het boeit ze niet
maar daardoor krijg je wel een andere uitslag dan dat iedereen zich zou verdiepen en zou stemmen op wat ze willen

Dit is dus het fundamentele probleem van onze huidige democratie. Het overgrote deel van de mensen die stemt heeft geen flauw idee waar ze mee bezig zijn. Ik ben uiteraard tegen de stelling. En voor een capaciteitskiesrecht in plaats van een algemeen kiesrecht. Al is dat misschien een stelling beter te bewaren voor een ander topic.8-)
 

DeletedUser

Gast
Trouwens even een mededeling;

Als je nog een idee hebt voor een goede stelling ku nje die naar mij pm'en.
 

DeletedUser

Gast
Ik ben zowiezo tegen deze stelling,

stemmen is een recht,

jij stemt voor wat volgens jou het belangrijkst is, als je geen flauw benul hebt waar je op stemt zou ik me erin verdiepen, als je niet wil weten wat het programma is van politieke partijén wil je ook niet echt stemmen,

en sjah als je iets wilt veranderen in dit land ga dan na welk partij het mest overeenkomt met jouw voorkeur en kies daarvoor.


stemmen is en blijft een recht dat je hebt en je hoeft het niet te doen en je moet ook niet niet overgehaalt te worden d.m.v 50 euro om te gaan stemmen
 

DeletedUser

Gast
Voor 50 euro zou is sowieso stemmen. En dan wel op de Piratenpartij (die bestaat echt!) :D
 

DeletedUser

Gast
trollion, iedereen is het met elkaar eens, geen leuke stelling dus. In 't vervolg liever een discussieërbare stelling A.U.B.
 

DeletedUser

Gast
trollion, iedereen is het met elkaar eens, geen leuke stelling dus. In 't vervolg liever een discussieërbare stelling A.U.B.

Ja, maandag komt Stelling 3.B die is ingestuurd, dit was inderdaad geen goede stelling. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan