• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Community Stem welke instellingen de volgende wereld moet krijgen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Stem welke instellingen de volgende wereld moet krijgen!

Beste spelers,

Op verzoek van velen breng ik graag de mogelijkheid om te stemmen op favoriete wereldinstellingen weer terug!

Hoogstwaarschijnlijk zal ergens tussen 12 en 15 maart de volgende spelwereld (Oropus) geopend worden. Graag geef ik jullie de mogelijkheid om aan te geven welke instellingen de spelwereld zou moeten krijgen.

Een aantal belangrijke weetjes:
  • Houdt er rekening mee dat we slechts beperkte opties hebben om uit te kiezen. Dit geldt zo voor alle taalversies van Grepolis en kan ik dus helaas niet veranderen.
  • Ook is een algemene richtlijn dat we zoveel mogelijk moeten variëren. De eerstvolgende wereld moet qua instellingen dus niet te veel lijken op Nicaea en het is niet de bedoeling dat er (bijvoorbeeld) 3 opstand werelden na elkaar worden geopend.
  • Moraal is vereist voor alle werelden.
  • Ik kan niet 100% garanderen dat de meest gekozen instellingen het ook daadwerkelijk gaan halen.
Regels
Doe jezelf en je medespelers een lol en ga niet meerdere keren (of met meerdere accounts) het formulier invullen, om een zo helder mogelijk resultaat te krijgen. Wij kunnen checken hoevaak je dit invult en bij misbruik kan besloten worden de resultaten ongeldig te verklaren. Ga dit ook niet op een kinderachtige manier proberen te omzeilen. Dit is je kans om inspraak te hebben dus (waar jullie om hebben gevraagd) dus ga hier ook volwassen mee om en verpest het niet voor anderen.

Wat natuurlijk wel belangrijk is, is om dit door te geven aan je medespelers zodat zoveel mogelijk spelers hun stem kunnen laten horen!

Deze enquête zal over ongeveer 2 weken sluiten.

Veel plezier met invullen en bedankt voor je deelname!

Met vriendelijke groet,
Namens het Grepolis.nl team

Kroenuh
Community Manager
 

DeletedUser26986

Gast
Ingevuld, jammer dat we niks kunnen zeggen over het belangrijkste kritiek punt namelijk of moraal wel of niet actief is.

Wel fijn dat de comunity zo een soort van input lijkt te hebben!
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Ingevuld, jammer dat we niks kunnen zeggen over het belangrijkste kritiek punt namelijk of moraal wel of niet actief is.
Moraal is en blijft belangrijk voor nieuwe en/of minder ervaren spelers. Daarom dat dit standaard erbij hoort. Wel zal er nog aan het moraalsysteem worden gewerkt om dit verder te optimaliseren.
 

DeletedUser28430

Gast
Ik blijf erbij dat het een reëel probleem probeert op te lossen op een manier die kant noch wal raakt en zeker de onderliggende problematiek niet oplost, maar dat is voor dit topic verder niet relevant. Ik denk dat het binnen de opties die gegeven werden prima mogelijk is om een erg mooie wereld te kiezen, ondanks de moraal.
 

DeletedUser25003

Gast
Jammer dat ik niet kan stemmen op geen nieuwe wereld voor eind mei ofzo, komen veel te snel telkens. Laat me raden, volgende week nieuw event?
 

Dorremans

Mentor
Jammer dat ik niet kan stemmen op geen nieuwe wereld voor eind mei ofzo, komen veel te snel telkens. Laat me raden, volgende week nieuw event?

Zoals Kroenuh al in een ander topic heeft gezegd is de frequentie van nieuwe werelden en events niet te bepalen door hem, maar door Innogames. Mij lijkt het onnodig om het dus overal weer opnieuw aan te halen. Je bereikt Innogames dan niet beter of sneller hoor.

Verder wel on topic:

Leuk dat we een keer mogen stemmen op wereldinstellingen, blij dat er iets gedaan is met onze feedback. Korte vraag wel, worden de resultaten ook ooit publiekelijk gemaakt of niet?
 

DeletedUser13371

Gast
de wereldinstellingen maakt niets uit zolang je toch alles kan rushen blijft het spel een grapje
smiley_emoticons_irre.gif
repareer gewoon het spel met bouwtijd halveren ipv rushen dan is het weer normaal speelbaar op elke snelheid
 

zebia

Winnaar Bingo 2018
Leuk gedaan Kroenuh, dit biedt goed vooruitzicht in de toekomst naar mijn mening. Aan de hand van de ingevulde enquetes zal deze gekozen instellingen voor de nieuwe wereld plaats vinden neem ik aan?
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
...

Leuk dat we een keer mogen stemmen op wereldinstellingen, blij dat er iets gedaan is met onze feedback. Korte vraag wel, worden de resultaten ook ooit publiekelijk gemaakt of niet?
Natuurlijk, ik zal de resultaten samen met jullie delen!

Er zijn momenteel 38 deelnemers, dat kan natuurlijk een stuk meer. Zegt het voort!
 

DeletedUser27183

Gast
Moraal is en blijft belangrijk voor nieuwe en/of minder ervaren spelers. Daarom dat dit standaard erbij hoort. Wel zal er nog aan het moraalsysteem worden gewerkt om dit verder te optimaliseren.
Dit is natuurlijk de grootste kolder die ik gehoord heb
pas hyperborea aan en dan kunnen de beginners daar starten.
Met moraal jaag je de spelers weg ipv dat je ze binnenhaalt
 

ACMML

Winnaar 10 jaar Grepolis contest
Eindelijk dat de spelers eens duidelijk kunnen maken wat voor hun een goede speelwereld instelling is.

Misschien dat er eens geïnventariseerd kan worden hoeveel spelers er nu daadwerkelijk een wereld willen hebben zonder moraal, want dan zou je ook misschien kunnen zeggen we openen 2x per jaar een wereld zonder moraal, dan blijft die wereld mijn inziens veel langer bestaan en zullen er veel meer spelers naar toe getrokken worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan