Stem welke instellingen de volgende wereld moet krijgen!
Beste spelers,
Op verzoek van velen breng ik graag de mogelijkheid om te stemmen op favoriete wereldinstellingen weer terug!
Hoogstwaarschijnlijk zal ergens tussen 12 en 15 maart de volgende spelwereld (Oropus) geopend worden. Graag geef ik jullie de mogelijkheid om aan te geven welke instellingen de spelwereld zou moeten krijgen.
Een aantal belangrijke weetjes:
- Houdt er rekening mee dat we slechts beperkte opties hebben om uit te kiezen. Dit geldt zo voor alle taalversies van Grepolis en kan ik dus helaas niet veranderen.
- Ook is een algemene richtlijn dat we zoveel mogelijk moeten variëren. De eerstvolgende wereld moet qua instellingen dus niet te veel lijken op Nicaea en het is niet de bedoeling dat er (bijvoorbeeld) 3 opstand werelden na elkaar worden geopend.
- Moraal is vereist voor alle werelden.
- Ik kan niet 100% garanderen dat de meest gekozen instellingen het ook daadwerkelijk gaan halen.
Doe jezelf en je medespelers een lol en ga niet meerdere keren (of met meerdere accounts) het formulier invullen, om een zo helder mogelijk resultaat te krijgen. Wij kunnen checken hoevaak je dit invult en bij misbruik kan besloten worden de resultaten ongeldig te verklaren. Ga dit ook niet op een kinderachtige manier proberen te omzeilen. Dit is je kans om inspraak te hebben dus (waar jullie om hebben gevraagd) dus ga hier ook volwassen mee om en verpest het niet voor anderen.
Wat natuurlijk wel belangrijk is, is om dit door te geven aan je medespelers zodat zoveel mogelijk spelers hun stem kunnen laten horen!
Deze enquête zal over ongeveer 2 weken sluiten.
Veel plezier met invullen en bedankt voor je deelname!
Met vriendelijke groet,
Namens het Grepolis.nl team
Kroenuh
Community Manager