• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sterrenoorlog #1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Je kan je inschrijven tot en met 20/03. Dan, rond 20.00 uur zal het topic geopend worden en kan het spel beginnen. Mocht je de anti-netwerk-regel overtreden krijg je lijfstraffen en een verbod op al mijn volgende leuke spelletjes. En ook op de niet leuke. Verder mag je alle vragen stellen, er is enkel 1 voorwaarde en dat is dat je dit in het topic doet zodat ik geen vragen 7 keer moet beantwoorden. Verder zal de eerste persoon die zich in het topic inschrijft ook lappen krijgen en een nadeel in het spel. De deadline zal tevens rond 17.00 uur aanvangen, voor de geïntresseerden.

Staat niet dat het in pm moet maar staat wel dat het niet in het topic moet
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Neuh, ik ging sws niet straffen heuwr, ik wou gewoon zo eens kijken welke spelers niet heel de post lezen voor zich in te schrijven. Met andere woorden wel van mijn spelletjes houden ^^. Of ga ik ze net voor die fout bestraffen door hen minder kans te geven mee te doen? Wie zal het zeggen :O
 

DeletedUser

Gast
Neuh, ik ging sws niet straffen heuwr, ik wou gewoon zo eens kijken welke spelers niet heel de post lezen voor zich in te schrijven. Met andere woorden wel van mijn spelletjes houden ^^.
Ja, ik moet bekennen, als het een andere spelleider was geweest had ik me meteen zonder eerst alles nauwkeurig te lezen ingeschreven. Bij jou heb ik geleerd dat ik eerst kritisch moet kijken! :p
 

DeletedUser22163

Gast
bijna tijd, ben benieuwd wat het gaat worden. verwacht veel van je rabbid :)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Iedereen die zich correct heeft ingeschreven heeft een pm met daarin zijn/haar coordinaten. Mochten deze niet correct zijn, dan meld je het voro morgen 20.00 uur. Omdat er sommige mensen zijn die toch nog foutief hebben ingeschreven, mogen ze tot morgen 20.00 uur nog inschrijven. Ze zullen echter hoe dan ook een achterstand oplopen, maargoed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan