• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

stichtplekken.

kikki

Slingeraar
waarom is het niet mogelijk om een stad volledig af te breken zodat dat terug een stichtstad wordt? je zal je afvragen waarom? maar als je veel steden hebt is het soms nodig. ik heb 540 steden ondertussen en 550 tegen morgen. ik zou gerust van 250 steden vaarwel willen zeggen. kan ze laten overnemen en dat duurt jaren.
het is maar een vraagje.
 

roel73

Slingeraar
het zou soms mogelijk moeten kunnen zijn om 1 stad te kunnen laten spoken, of te verlaten zodat die spookt
daarmee krijg je mogelijk ook wat je voor elkaar wilt krijgen
 

Egelman

Boogschutter
waarom is het niet mogelijk om een stad volledig af te breken zodat dat terug een stichtstad wordt? je zal je afvragen waarom? maar als je veel steden hebt is het soms nodig. ik heb 540 steden ondertussen en 550 tegen morgen. ik zou gerust van 250 steden vaarwel willen zeggen. kan ze laten overnemen en dat duurt jaren.
het is maar een vraagje.
het idee van steden te verlaten snap ik maar ik denk dat dit een tactisch deel van het spel verandert, voornamelijk op dominatiewerelden...

als je 550 steden hebt neem ik aan dat je op achilles speelt en dan denk ik niet dat het relavant is want achilles boeit inno niet veel want die wereld levert niets op...
 

DeathThorn

Slingeraar
het idee van steden te verlaten snap ik maar ik denk dat dit een tactisch deel van het spel verandert, voornamelijk op dominatiewerelden...

als je 550 steden hebt neem ik aan dat je op achilles speelt en dan denk ik niet dat het relavant is want achilles boeit inno niet veel want die wereld levert niets op...
ik denk dat het creeren van spook steden wel voordelig kan zijn, denk aan een stad in een cluster die niet interesant is en alleen zorgt voor cp ophoud of ene verkeerd gestichte stad omdat andere plannen worde gemaakt dan eerst bedacht of je wilt naar een andere alliantie en er is niet iemand die 123 je steden kan overnemen daar tegenover zou je kunnen zeggen het duurt 2 dagen om een stad te verlaten of langer

vooral met het tempel systeem lijkt me dit handig
 
Bovenaan