• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

stop

DeletedUser18741

Gast
Beste greppo spelers,

Jammer genoeg zal ik door mijn ziekte (hersentumor) grepolis moeten verlaten, iki heb echeter altijd graag gedaan en hoop dit de volgende jaren te kunnen blijven doen, mijn verwachtingen zijn 3/5 jaar maar ja, fredje zal jammer genoeg te vroeg eeuwig moeten slapen, fredje zal echter ook ingame vechten zoals tegen zijn ziekte. ik verwacht GEEN steun ingame want heb steun erbuiten, wat ik wel wil is gewoon dat je probeert fredje ingame te verslaan en fredje zal er staan, winst of verlies maar fredje wint altijd, behalve tegen mijn ziekte.
ps. moddergooien op af is ook niet nodig, niemand verdient dat
kurt
 

DeletedUser20586

Gast
Pff, sterk van je dat je dat hier neerzet. Ik wens je IG en daarbuiten enorm veel sterkte toe, ook aan je familie en vrienden! Ik denk dat veel mensen een voorbeeld aan je kunnen nemen, zo krachtig ertegen aan kijken. Veel geluk verder, ik hoop dat je het redt! Met jouw kracht heb ik daar vertrouwen in :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Volwassen zijn is niet een van mijn sterkste kanten.
Hierop kan je alleen maar volwassen reageren.
veel sterkte!
 

DeletedUser18741

Gast
Volwassen zijn is niet een van mijn sterkste kanten.
Hierop kan je alleen maar volwassen reageren.
veel sterkte!

iedereen bedankt voor de reacties, maar denk er eens over na voor je op af met modder gooit, achter elke speler schuilt een mens met gevoelens, praat over veroveringen, winst of verlies maakt niks uit hoor, en fredje moet je niet sparen die wordt wakker en vecht, de uitkmst zie ik wel
 

DeletedUser20586

Gast
Ik speel helemaal geen Grepolis meer, maar ik zie wel graag dat je beter wordt, en het wel redt. Het maakt mij niets uit omdat je gezondheid hier voorop staat, niet Grepolis ;)
 

DeletedUser

Gast
Ten eerste veel sterkte toegwenst. Ten tweede wil ik meedelen dat de overheid die kanker in ons stopt met hun troep zoals zoetstoffen en nog vele andere e-middelen, stralingen zoals Wi-Fi zendmasten, telefoons en dan komt binnenkort ook nog die horloge en bril uit!!!
Sigaret, chemicaliën in de lucht. Zo kan ik er nog wel paar opnoemen. Nogmaals Fred ik wens je veel suc6 maar verdiep je erin en lees erover en hogelijk win je het gevecht.
 

DeletedUser23350

Gast
Aj... Ik hoop dat je goed reageerd op de ghemo.. (Als dat al nodig zou zijn)
Sterkte vriend!
 

DeletedUser22140

Gast
sterkte! je komt er zeker door! echt vecht ervoor

-keeperke-
 
Bovenaan