• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Stoppen van een wereld

DeletedUser21354

Gast
Dag allemaal,

Op de Wiki staat de een wereld stopt als het aantal actieve spelers onder de 300 ligt. Maar ik vraag me af wat er wordt verstaan onder "actieve spelers". Wanneer is een speler volgens Grepolis inactief?

Groetjes,
Michiel.
 

DeletedUser23442

Gast
Een speler is pas inactief als die zolang niet inlogt dat zn steden vanzelf spooksteden worden.

En dat gebeurt pas als je 30 dagen achter elkaar niet inlogt

(Of zelf op resetdrukt en zn nieuwe stad niet uitbouwt)
 

DeletedUser27183

Gast
Een speler is pas inactief als die zolang niet inlogt dat zn steden vanzelf spooksteden worden.

En dat gebeurt pas als je 30 dagen achter elkaar niet inlogt

(Of zelf op resetdrukt en zn nieuwe stad niet uitbouwt)
dit antwoord is niet helemaal juist.
Als de bestuurders aanstaan en automatisch worden verlengt duurt het langer voor het account spook word
dan moeten eerst de bestuurders afgelopen zijn en er geen goud meer op het account om de bestuurders te verlengen dan pas beginnen de 30 dagen van inactief zijn te tellen.
 

DeletedUser22729

Gast
Zo te zien is mijn stad zwaar onder vuur genomen.
Jammer dat dat zo moet en van mijn vrijetijd die ik er ingestoken heb.
Ik ga op deze wereld Endessa niet verder.
Hendrikus58
 

DeletedUser22729

Gast
Nu ga ik er voorgoed uit.
Wat een vreselijk rot spel, ga dit ook via Facebook melden.
Zonde van de tijd.
 

DeletedUser22729

Gast
Ja ik kan best tegen mijn verlies.
Maar dat men gaat zitten lachen om een serieus gesprek of vraag hoe je kan spelen, en in welke wereld.
Vind ik wel te ver gaan.
In ieder geval was er een reactie en advies van een speler om in een andere wereld te spelen.
Dat heb ik ook gedaan, want ik laat me niet uit het veld slaan.
 

latdekat

Harpij
Als ik je even een tip mag geven: join een goede ally en vraag daar om hulp. Veel mensen vergeten namelijk gemakkelijk dat ze ooit zelf een noob waren op dit forum. Maar er bestaan best wel spelers die je verder zullen willen helpen. En neem ook even een kijkje op de wiki, daar vind je veel informatie.
 
Bovenaan