• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Strijdwagens bij academie level 10??

DeletedUser

Gast
Ik krijg een spionage-rapport binnen waarbij staat dat er 11 strijdwagens aanwezig zijn in die stad. Nochtans is het level van de academie slechts 10, terwijl dit volgens mij minstens 16 moet zijn om strijdwagens te kunnen onderzoeken. Hoe kan dit??
 

DeletedUser

Gast
AW: Strijdwagens bij academie level 10??

gewoon gunsten gebruiken, of academie opbouwen tot 16 strijdwagens onderzoeken er 10 maken en daarna weer academie slopen naar level 10
 

DeletedUser

Gast
AW: Strijdwagens bij academie level 10??

Door gunsten of OS?
 

DeletedUser

Gast
AW: Strijdwagens bij academie level 10??

nou, een speler kan een gunst in hebben gezet genaamd: ''Goddelijk teken'' en er kan OS in die stad staan met strijdwagens.
 

DeletedUser

Gast
AW: Strijdwagens bij academie level 10??

Dus 3 mogelijkheden:

- De speler heeft de goddelijke kracht van zeus 10 keer gebruikt waardoor hij strijdwagens heeft gekregen
- In de stad staat ondersteuning van andere spelers
- De speler heeft zijn academie naar 16 gebouwd, 10 strijdwagens gebouwd, en vervolgens zijn academie afgebroken naar level 10 (of afgebroken door de goddelijke kracht schicht van zeus)

De onderste is echter niet zo waarschijnlijk.
 

DeletedUser

Gast
AW: Strijdwagens bij academie level 10??

dus 3 mogelijkheden:

- de speler heeft de goddelijke kracht van zeus 10 keer gebruikt waardoor hij strijdwagens heeft gekregentoevoeging: Een andere speler heeft die speler strijdwagens gegeven ;)
- in de stad staat ondersteuning van andere spelers
- de speler heeft zijn academie naar 16 gebouwd, 10 strijdwagens gebouwd, en vervolgens zijn academie afgebroken naar level 10 (of afgebroken door de goddelijke kracht schicht van zeus)

de onderste is echter niet zo waarschijnlijk.
. .
 

DeletedUser6513

Gast
AW: Strijdwagens bij academie level 10??

Dus 3 mogelijkheden:

- De speler heeft de goddelijke kracht van zeus 10 keer gebruikt waardoor hij strijdwagens heeft gekregen
- In de stad staat ondersteuning van andere spelers
- De speler heeft zijn academie naar 16 gebouwd, 10 strijdwagens gebouwd, en vervolgens zijn academie afgebroken naar level 10 (of afgebroken door de goddelijke kracht schicht van zeus)

De onderste is echter niet zo waarschijnlijk.

nu zie ik het nut niet in van dit antwoord. dit lijkt me spam. wat rubinho ook wil zeggen. dit stond er namelijk al
 

DeletedUser9842

Gast
AW: Strijdwagens bij academie level 10??

gewoon een mooie samenvatting van wat er idd al was gezegd
 

DeletedUser

Gast
AW: Strijdwagens bij academie level 10??

Ik had laatst een speler die me irriteerde met bepaalde dingen. Ik had hem kunnen schichten. maar daar hou ik niet zo van. Hij was ook maar klein.

dus heb ik een eilandgenoot gekozen. Die heb ik dagelijks 20 strijdwagens gedoneerd, bergen GS om zijn boerderij te boosten. Die had dus een week na zijn beginnersbescherming afgelopen was, meer dan 100 strijdwagens. Dat valt lekker aan. De speler waarmee ik in onmin was, heeft het geen 3 weken volgehouden.

Ik kan me ook voorstellen dat wanneer iemand start op een wereld. Bekenden van hem strijdwagens doneren om snel te laten farmen. Je komt dan redelijk vlot op gang!
 

DeletedUser

Gast
AW: Strijdwagens bij academie level 10??

Ik had laatst een speler die me irriteerde met bepaalde dingen. Ik had hem kunnen schichten. maar daar hou ik niet zo van. Hij was ook maar klein.

dus heb ik een eilandgenoot gekozen. Die heb ik dagelijks 20 strijdwagens gedoneerd, bergen GS om zijn boerderij te boosten. Die had dus een week na zijn beginnersbescherming afgelopen was, meer dan 100 strijdwagens. Dat valt lekker aan. De speler waarmee ik in onmin was, heeft het geen 3 weken volgehouden.

Ik kan me ook voorstellen dat wanneer iemand start op een wereld. Bekenden van hem strijdwagens doneren om snel te laten farmen. Je komt dan redelijk vlot op gang!

Oooh wat ben je vals, Hou ik van :)
 

DeletedUser5621

Gast
AW: Strijdwagens bij academie level 10??

Ik had laatst een speler die me irriteerde met bepaalde dingen. Ik had hem kunnen schichten. maar daar hou ik niet zo van. Hij was ook maar klein.

dus heb ik een eilandgenoot gekozen. Die heb ik dagelijks 20 strijdwagens gedoneerd, bergen GS om zijn boerderij te boosten. Die had dus een week na zijn beginnersbescherming afgelopen was, meer dan 100 strijdwagens. Dat valt lekker aan. De speler waarmee ik in onmin was, heeft het geen 3 weken volgehouden.

Ik kan me ook voorstellen dat wanneer iemand start op een wereld. Bekenden van hem strijdwagens doneren om snel te laten farmen. Je komt dan redelijk vlot op gang!
Deed ik ook.
Alleen het nadeel van de belachelijke 'gedeelde internetverbindingregel'
 
Bovenaan