1. Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
    Ontzet Notitie

suggestie moraal afkopen

Discussie in 'Ideeën & suggesties' gestart door johnlatijn, 13. jul 2019 om 23:55.

1. johnlatijn

johnlatijn

hoi

ik als serieuze non goud speler heb de laatste tijd veel last van de periode na de bb waar ik veel meer punten heb dan de rest.
    dan wil ik mensen overnemen maar heb ik op iedereen laag moraal (50-60) waardoor ik meer troepen verlies dan de verdediger.

mijn idee is dus om een moraal afkoop functie te maken, 100 moraal voor 100 goud

gr

john

2. Lev Yashin

Lev Yashin

Ik wil ook graag f1 en resterende belegeringstijd kunnen afkopen. Of misschien zelfs de hele stad als het kan aub

mvg

lev

Diddi Magmotar, Dorremans en Delete. vinden dit leuk.
  3. johnlatijn

johnlatijn

zal het met sjonnie spierbal erover hebben

gr john

Lev Yashin vindt dit leuk.
  4. Diddi Magmotar

Diddi Magmotar

ik denk dat het een beter idee is dat we het moraal afschaffen dan dat je het weer moet afkopen.

Dorremans vindt dit leuk.
  5. OHANA2019

OHANA2019

Een wereld zonder moraal, dominatie en wereldwonderen wanneer komt die nog is uit? Denk heel veel voorstanders toch?

6. Diddi Magmotar

Diddi Magmotar

7. Lev Yashin

Lev Yashin

Een wereld zonder dominatie en wereldwonderen? Wat wil je dan? Nog zo'n geweldige apollonia?

Terug Naar Boven