• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag support aangeven

DeletedUser

Gast
wanneer er iets fout gebeurd dacht ik dat he de desbetreffende gamemoderator kon melden bij kroenuh? maar hoe moet dit? via support? hoe dan? of via pm op het forum hier?
 

DeletedUser

Gast
Instellingen -> Support -> Wereld (kiezen om welke het gaat) -> Type (zou ik voor Spelgerelateerde vragen gaan)
 

DeletedUser

Gast
Ik heb geen idee wat de situatie is, maar ik ga er vanuit dat 1 van de gamemoderators iets heeft gedaan waar jij/jullie het niet mee eens is oid?
 

DeletedUser

Gast
Hm, interessant probleem, hier zou Inno eens goed naar moeten kijken (fout in het systeem?). Ik zou het alsnog naar de support sturen, en dan met de mededeling in de titel of bovenaan je bericht dat dit aan Kroenuh is gericht.
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Hm, interessant probleem, hier zou Inno eens goed naar moeten kijken (fout in het systeem?). Ik zou het alsnog naar de support sturen, en dan met de mededeling in de titel of bovenaan je bericht dat dit aan Kroenuh is gericht.
Dit is inderdaad de juist manier om dit voor elkaar te krijgen. Het ticket komt dan op mijn naam te staan en uit het overzicht van andere supportmedewerkers.

Ondertussen heb ik je ticket gevonden en zal ik je uiteraard van een antwoord voorzien.
 

DeletedUser

Gast
Misschien moet dit worden toegevoegd op de wiki. Het stond namelijk nergens op het forum, de wiki of ergens anders wat je dan moest doen.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
wanneer er iets fout gebeurd dacht ik dat he de desbetreffende gamemoderator kon melden bij kroenuh? maar hoe moet dit? via support? hoe dan? of via pm op het forum hier?
Als je echt niet wil dat een gamemod het kan lezen kan je nog altijd zeggen dat het over het forum gaat, dan kunnen alleen de forummods het zien (en ofc in de titel Kroenuh zetten). Dit is ofc niet de meest gewilde manier, maar kan wel. Maar ik denk niet dat je je daar veel zorgen over hoeft te maken hoor, de gamemods zullen echt niet zomaar dingen gaan lezen die hun niet aan gaan.
Dit is inderdaad de juist manier om dit voor elkaar te krijgen. Het ticket komt dan op mijn naam te staan en uit het overzicht van andere supportmedewerkers.

Ondertussen heb ik je ticket gevonden en zal ik je uiteraard van een antwoord voorzien.

Zie je, zo komt je bericht toch aan, gewoon in de titel de naam van Kroenuh zetten:p.
 
Bovenaan