• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Support

DeletedUser

Gast
Kun je op een of ander manier achter de namen van spelers komen de binnen support actief zijn?

Ik heb namelijk het vermoeden dat er een speler als actief support, of tenminste kennis heeft aan leden van support, lid slinks bezig is. De persoon daagt mensen uit om niet te tolereren uitspraken te doen middels een pm. Daarop volgt een ban. Je zou kunnen zeggen dat hij slim bezig is. Maar ik vind uitlokken nog laakbaarder en zou willen dat de uilokker dezelfde ban krijgt als de overtreder. Ik bedoel niet zomaar uitlokken, maar systematisch uitlokken van al je tegenstanders om daar dan beter van te worden. Tijdens een ban kan je doelwit zijn eenheden namelijk niet aanvullen maar je tegenstander dus wel.

Dit gedrag vind ik zeer onsportief en ik vind dan ook dat zo'n speler een ban dient te krijgen, het liefst voor altijd.

Thorgallos.
 

DeletedUser

Gast
AW: Support

Hoe bedoel je? Als je weet over welke boodschap het gaat, weet je ook welke speler het heeft gedaan. Als je een support schrijft en je krijgt dan antwoord, zie je ook meteen de naam van je moderator.

Was dit een antwoord op je vraag?
 

DeletedUser

Gast
AW: Support

Dit soort personen kun je denk ik het beste melden bij de support. Het lijkt me stug dat dit spelmoderators zijn aangezien zij niet mogen spelen op werelden waarop ze modden.

Maar voor het geval je nog steeds geinteresseerd bent, hier de leden van het Grepoteam.
 

DeletedUser

Gast
AW: Support

die persoon daagt jullie uit tot uitspraken en geeft jullie vervolgens aan, beter blokkeer je die speler gewoon allemaal voor igm, mocht hij echt uitdagen kun je zelf ook die pm aangeven en dan zal support beoordelen of het laakbaar gedrag is. Verder zoals ananas al zei, is het verband tussen speler en teamleden wat jij legt niet aan de orde.
 

DeletedUser

Gast
AW: Support

Dit soort personen kun je denk ik het beste melden bij de support. Het lijkt me stug dat dit spelmoderators zijn aangezien zij niet mogen spelen op werelden waarop ze modden.

Maar voor het geval je nog steeds geinteresseerd bent, hier de leden van het Grepoteam.

Bedankt voor de link!

De betreffende speler staat er inderdaad niet bij.
Het gaat hier om een speler die actief is op de wereld Beta. Support heeft ondertussen uitlokking voldoende bewezen geacht dat er werd aangegeven dat hij ook gestraft zal gaan worden. Tot op heden is er echter nog niets met hem gebeurd.
 
Bovenaan