• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Surgimus

DeletedUser

Gast
Surgimus
''We rise''

Hallo ik ben van plan om een alliantie op te richten die veel spelers begeleidt naar het goede weg. Zoals jullie weten is Hyperborea een beginners wereld voor nieuwe spelers of spelers die meer ervaring willen op doen.

Benodigd informatie over mij :

Mijn naam blijft anoniem omdat ik toch wel redelijk bekend ben op dit spel het doel is bij mij ik kan iedereen zijn. Na vele leuke avontuurlijke jaren op Grepolis leek het mij een uitstekend idee om op een nieuwe wereld te starten waar ik spelers kan helpen Grepolis leuk te vinden, daarom zal ik me zelf 100% inzetten voor alle spelers op de wereld en ik neem aan dat dit nieuwe spelers zijn.

Leuk idee ! ik wil er bij ?

Ten eerst kijk ik graag of dit werkt en zoals ik al zij ik zal me 100% inzetten voor de alliantie en natuurlijk ook de spelers der buiten. Ben jij nieuw, wil je ervaring op doen of ben je gewoon een normale speler die het nooit is gelukt om op een normale wereld wat te bereiken dan verzeker ik je , dit is jouw plek. Stuur dan graag een Bericht naar Mij in het spel ( The One Above All ) of contacteer mij via de forum.

Belangrijk Informatie !

Graag hoor ik van mensen hun mening en voor de grote spelers natuurlijk of ze dit ook zouden willen doen.
Voor de rest is de alliantie pas opgericht bij een start van 7 leden.​

Met vriendelijke groet The One Above All,

DeletedUser

Gast
Vooor de gene die zich stoer voelen achter hun goedkope PC hoef ik geen mening van ik probeer iets nieuws als je daar problemen mee hebt kom je maar op Chi uitvechten volgend week ;) ik garandeer je dat je niet zo stoer zou voelen

DeletedUser

Gast
Als je een nickname hebt als "The One Above All" kan je enigszins wel zo'n reacties verwachten.
Voor de rest is dit wel een leuk idee, was eerst ook zoiets van plan maar toen euh ... had ik geen zin meer :p

Bovenaan