• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wedstrijd Talent Of The Month #2

DeletedUser

Gast
Talent of the Month #2

Tevreden over het succes van de vorige wedstrijd dacht Dominos in zijn hutje na over de volgende wedstrijd. Wat voor opdracht zou hij de inwoners van de stad nu geven? Zijn vorige wedstrijd was een simpele opdracht, nu zou het wel iets moeilijker moeten zijn. Mensen zouden iets meer moeite doen voor deze opdracht, vond hij. Het ging immers om een behoorlijke erfenis, die men niet zomaar zou moeten verdienen. Verder had Dominos niet lang meer te leven, en hij wilde eigenlijk een paar voorwerpen verzamelen die hij mee zou kunnen nemen in zijn graf, als aandenken. Hij besloot dit in zijn nieuwe opdracht te verwerken.

Na een tijdje nadenken had hij een mooi idee op papier. Net zoals bij de eerste opdracht liet hij weer een perkament met de nieuwe opdracht rondgaan.


Beste spelers,

Deze maand zou ik graag een mooi gedicht ontvangen over Grepolis, in het bijzonder over de goden en mythische eenheden. Dit gedicht zal ik voor altijd bij mij dragen, echter zijn er wel een paar regels aan verbonden:

-Het gedicht moet uiterlijk op 15 oktober 18:00 uur opgestuurd worden naar het forumaccount Grepolis Nieuwsblad.

-Elke speler mag maar 1 inzending insturen.

-Het gedicht moet qua taalgebruik en inhoud voldoen aan de forumregels.


Ik kijk uit naar jullie inzendingen!

Dominos Obstructos

Voor deze wedstrijd hebben we de volgende prijzen:
- eerste prijs: 150 goudmunten
- tweede prijs: 100 goudmunten
- derde prijs: 50 goudmunten

Nadat hij dit aan de inwoners van de stad bekend had gemaakt, liep Dominos weer terug naar zijn hutje, de inzendingen van deze opdracht afwachtend...

Discussiëren kan <<hier>>
 
Bovenaan