• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Tegeltjes tellen

DeletedUser26986

Gast
hoi,
Ben begonnen met het gaan voor die awards van plunderaar van de dag, aanvaller van de dag, etc.

Nu was ik benieuwd of er ergens een overzichtje is te vinden IG of op een externe site die bijhoud hoe vaak mensen welk award hebben gewonnen? Lijkt me wel interessant om te zien hoevaak mensen plunderaar van de dag hebben gewonnen bijvoorbeeld.
Hoor graag van de meer ervaren spelers ;)

Groetjes Runner8910
 

DeletedUser23442

Gast
Awards zijn geen info die 'openbaar' gemaakt wordt.

De enige manier dat ze voor anderen zichtbaar zijn is als je dat toestaat op je profiel.
Maar daarom is dit dus ook geen data die door enige site verzameld wordt / kan worden.

Dus ja, als je het wilt weten moet je zelf naar iemand profiel gaan en kijken of hij zn awards openbaar heeft staan, en dan tellen :p

Overigens ben ik van mening dat die awards helaas ook steeds minder waard worden nu ze ook te koop (bv goudenscherp etc) zijn of via andere valse trucjes te krijgen zijn (dumps etc)
 

DeletedUser26986

Gast
Ja dat is waar, maar daarom vind ik het award 'plunderaar van de dag' nog wel tof om te halen. Zit nu op baris al aantal awards achter elkaar en was benieuwd naar wie er bovenaan staat.

Maar is er een bepaalde reden dat dit geen 'openbare' info is? Lijkt me niet iets dat schadelijk kan zijn
 

DeletedUser23442

Gast
Ja dat is waar, maar daarom vind ik het award 'plunderaar van de dag' nog wel tof om te halen. Zit nu op baris al aantal awards achter elkaar en was benieuwd naar wie er bovenaan staat.
Deze award gaat volgens mij heel vaak (bijna) iedere dag naar de zelde speler(s) :p .
Als je bijvoorbeeld met Ettie op een wereld speelt weet je al vrij zeker dat je waarschijnlijk kansloos bent x)

Waar ze op Baris heen geen weet ik niet.

Maar is er een bepaalde reden dat dit geen 'openbare' info is? Lijkt me niet iets dat schadelijk kan zijn
Ze zullen vast ooit een reden gehad hebben om dit instelbaar te maken.

Maar of die nog geldig is/logisch is, geen idee.

En wat die reden exact is/was kan ik je ook niet vertellen.

Het enige dat ik kan bedenken is dat er bepaalde awards zijn die 'geheime info' zouden kunnen verklappen.

Bijvoorbeeld dat je X aantal van een bepaalde troep hebt gebouwd, je held X op een bepaald lvl hebt enz.
Het is wel logisch dat je die in sommige gevallen misschien wil verbergen, en wellicht hebben ze dan maar voor iedere award die keuze gegeven
 

DeletedUser26399

Gast
Er zijn toch sites genoeg die bijhouden hoeveel GP iemand krijgt op een dag, zouden ze die van de eerste keer moeten kunnen rangschikken, maar dat doen ze niet. Is dus wel mogelijk, maaar de sites doen het niet

PS:Ms moet modscripts er maar mee beginnen, maar idee is onlangs afgekeurd, is maar plunderaar die je niet kan zien.
 

DeletedUser26986

Gast
Op baris heb ik de laatste paar dagen en daarvoor ook aantal keer dat award gewonnen. Vandaar ook de vraag. Ik weet dat Hagbard ook een 'paar keer' dat ding heeft gewonnen, maar daarnaast niet.

Ooh en nog een vraag, telt de gunst die farmt ook voor plunderaar van de dag of niet?
 

DeletedUser26986

Gast
Oke in dat geval zijn mijn vragen beantwoord. Dank voor je reacties!

Topic mag gesloten worden wat mij betreft
 

DeletedUser23442

Gast
Geen probleem :D

Deze reactie had ik trouwens net even over het hoofd gezien

Er zijn toch sites genoeg die bijhouden hoeveel GP iemand krijgt op een dag, zouden ze die van de eerste keer moeten kunnen rangschikken, maar dat doen ze niet. Is dus wel mogelijk, maaar de sites doen het niet

PS:Ms moet modscripts er maar mee beginnen, maar idee is onlangs afgekeurd, is maar plunderaar die je niet kan zien.
In theorie zou dit kunnen voor 'aanvaller van de dag'
Maar of verdedigende gp als verdediger of ondersteuner is kunnen die sites al niet zien.

En waar het theoretisch wél kan, bij aanvaller van de dag, wordt het ook een lastig verhaal.

Ik geloof namelijk dat ze wel de gp per speler kunnen opvragen, maar niet wanneer die precies gehaald is.
Tenzij deze sites dus echt om exact 00:00:00 verversen kunnen ze ook deze awards niet 100% correct bijhouden, al zouden ze willen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser25975

Gast
Geen probleem :D

Deze reactie had ik trouwens net even over het hoofd gezien


In theorie zou dit kunnen voor 'aanvaller van de dag'
Maar of verdedigende gp als verdediger of ondersteuner is kunnen die sites al niet zien.

En waar het thoeritsch wél kan, bij aanvaller van de dag, wordt het ook een lastig verhaal.

Ik geloof namelijk dat ze wel de gp per speler kunnen opvragen, maar niet wanneer die precies gehaald is.
Tenzij deze sites dus echt om exact 00:00:00 verversen kunnen ze ook deze awards niet 100% correct bijhouden, al zouden ze willen
Stond in de vorige times iets dat er altijd wel afwijkingen zijn doordat ze niet op juiste moment gegevens krijgen
 

DeletedUser27183

Gast
Overigens ben ik van mening dat die awards helaas ook steeds minder waard worden nu ze ook te koop (bv goudenscherp etc) zijn of via andere valse trucjes te krijgen zijn (dumps etc)

Eindelijk de ogen gaan open!!!!
Ik roep dit al meer dan een jaar maar het door jullie altijd ontkent ik ben blij te horen dat ze eindelijk in gaan zien bij de cm dat het zo niet goed gaat komen

Wat denkt de cm voor stappen te ondernemen er voor te zorgen dat de awards weer eerlijk verdiend moeten worden in plaats van dat je ze moet kopen?
 

DeletedUser

Gast
Eindelijk de ogen gaan open!!!!
Ik roep dit al meer dan een jaar maar het door jullie altijd ontkent ik ben blij te horen dat ze eindelijk in gaan zien bij de cm dat het zo niet goed gaat komen

Wat denkt de cm voor stappen te ondernemen er voor te zorgen dat de awards weer eerlijk verdiend moeten worden in plaats van dat je ze moet kopen?

1. Je bent echt niet de enige die dat roept, dus niet doen alsof je net het wiel hebt uitgevonden.
2. jaspenia is niet de cm.
3. app heeft al veel teveel voordelen.
 

DeletedUser24439

Gast
Ja echt he, op calydon wordt die plunder award ook dagelijks afgekocht door spelers!
 

DeletedUser26986

Gast
hoezo wordt een plunderaward 'gekocht'? is dat niet gwn een kwestie van voldoende steden bezoeken op een dag?

kan je vertellen dat het meer met activiteit dan met 'kopen' te maken heeft dat plunderen en natuurlijk het geluk
 
Bovenaan