1. Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
    Ontzet Notitie

TERRA DACORUM

Discussie in 'Allianties' gestart door OHANA2019, 14. jun 2019 om 09:47.

1. OHANA2019

OHANA2019

TERRA DACORUM

Thanks to the members of TERRA DACORUM for the nice time together. We have almost completely destroyed this world in our oceans. For that, I see ourselves as the only group that has dominated, against the multiple enemies in different directions.

But unfortunately the social enemy was smarter to win the world by merging.
    Domination is a bad endgame for that. Who actually has nothing to do with war, but rather with Farmville. Too bad that the 7 alliances from the top 10 did not want to go to war with each other, because we were going to win. So now nobody has a chance to win the titles, only the Wheelchair merger.

Shortly, tuica de bertea I'm not mad at you. I understand that you want to enjoy the summer and no longer want to compete for a 2nd or 3rd place. We will not discuss this here. Enjoy your parties and friends. You have fought enough here.

My 2nd mother or best colleague player.
    CRISTIAN-EDY Roses for you now!

adrian1290 thank you for joining when I left gg.
    For the trust and the good time.

All other players also thank you, it was a wild ride with a lot of knowledge in the foreign language. In October or in the autumn we will start again together I hope to see a lot of you again.
    We will certainly win the world by joining forces from day 1.

Lots of love Ohana2019

2. Diddi Magmotar

Diddi Magmotar

ik weet niet wat slechter is, het Engels of de inhoud...

Ultra ScopeZz en TheBossKiller vinden dit leuk.
  3. TheBossKiller

TheBossKiller

Nog steeds geen foto :'(

4. Gundimus

Gundimus

Voor wat het waard is, het was zeker een ervaring om tegen Terra te spelen. Ik heb veel manieren geleerd waarop je je tegenstanders in de weg kan zitten en ik weet niet of ik ooit nog serieus op een moraal wereld wilt spelen, maar een ervaring was het zeker.
    De fusie van Roelstoel en TT heeft niet perse de kans van Terra om de wereld te winnen vernietigt, de gemiddelde speler daar was nooit sterk genoeg geweest voor domi. Het was niet het begin van het einde, het was de nagel in de doodskist.
    Maar of je nu spook gaat of doorspeelt, het ga je goed Ohana, dat we je nog een keer mogen tegen komen in een andere wereld :)

5. geert111

geert111

veel succes en plezier op de Engelse server :)

Terug Naar Boven