• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The Exalted One

jeangenie

Harpij
Naam forum / spel:
The Exalted One, overgenomen account de spelers van pella herinneren zich misschien nog de originele naam 'Killthemall007'.
Vroeger ook gespeeld onder de naam 'XimeZ'.

Leeftijd / Verjaardag:
20 jaar en jarig op 5 januari (onthouden!).

België, Oost-vlaanderen. Vaak terug te vinden in Gent.;)

Mijn beroep / opleiding:

Ik studeer toegepaste informatica momenteel, dit houdt in programmeren met Java, javascript, html/css, mysql en C#.

Mijn hobbies/interesses:
Programmeren uiteraard, maak al graag eens een programma of website. Daarbuiten game ik graag, uiteraard grepolis en ook enorm actief Smite speler. Sport doe ik veel te weinig tegenwoordig, vroeger wel wielrennen beoefend.

Mijn lievelingsmuziek:

Harde dubstep/trap/drum&bass, kan rap & dance ook wel appreciëren!

Mijn lievelingsfilms/-series:
Game of thrones (Natuurlijk), Stranger Things, The punisher, Grimm, Shadowhunters, The 100, ...

Mijn grepolis 'carriere':
Ik ben begonnen op de wereld Phi in een kleine alliantie, in het verre OC47, genaamd Argo Assadea & Ook paar maand op Psi gespeeld. Daarna gestopt wegens te weinig tijd en daardoor herinner ik me helaas weinig van deze wereld, heb ook geen contact meer met mijn oude alliantiegenoten daar ze bij mijn weten allemaal gestopt zijn.

Na mijn 'pauze' ben ik terug begonnen op Delos om terug een beetje in het spel te komen en daarna actief begonnen op Helorus waar ik mij enorm amuseer samen met Tears Of Blood. Tot slot kan je me ook terugvinden op Myonia waar ik samen met Pink Fluffy Unicorns OC55 aan het veroveren ben. 8-)

Ik zou niet kunnen leven zonder..
Pc? Ik gebruik dat ding zoveel: School, grepo, facebook,... Denk niet dat het nog weg te denken is uit mijn leven/deze maatschappij.

Ik hou niet van..
@DonFrank die mijn als grap bedoelde quote in een aankondiging gebruikt.

Verdere vragen altijd welkom!
Ik wist dat je geen levenservaring hebt. dit verklaart een hoop over jouw gedrag

Bovenaan