• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The White Wizards

DeletedUser

Gast
Ik: IpinkBull ga op Achilles de alliantie The White Wizards (TWW) oprichten.

Maar ik ga niet leiden, Ik beperk me tot recruiter (Nadat ik de alliantie heb opgericht en het forum heb gemaakt) en zoek dus een leiding. Maar die zullen wel eerst moeten laten zien wat ze in zich hebben en mij daar ook van overtuigen.

Waar moet je aan voldoen?:

Meerdere malen per dag online
Aanzienlijke top 200 ervaring
Actief op het forum

Voor mensen die leider willen worden:

Ervaring hebben met het leiden van een top 10 alliantie.
Leergierig zijn.

Ledenlijst:

DeletedUser

Gast
Waarom probeert u mij belachelijk te maken? Op ieder forum maar zonder succes. Last van dwangneuroses?

Noorddam

Harpij
Ik: IpinkBull ga op Achilles de alliantie The White Wizards (TWW) oprichten.

Maar ik ga niet leiden, Ik beperk me tot recruiter (Nadat ik de alliantie heb opgericht en het forum heb gemaakt) en zoek dus een leiding. Maar die zullen wel eerst moeten laten zien wat ze in zich hebben en mij daar ook van overtuigen.

Waar moet je aan voldoen?:

Meerdere malen per dag online
Aanzienlijke top 200 ervaring
Actief op het forum

Voor mensen die leider willen worden:

Ervaring hebben met het leiden van een top 10 alliantie.
Leergierig zijn.

Ledenlijst:
Je gaat nu echt niemand meer vinden die in de top 200 was. Ik zou de eisen toch iets makkelijker maken wil je graag leiders.

DeletedUser

Gast
Breek deze speler toch niet zo af! Waarom is dat nu nodig.
Je mag pas zeggen dat het een flop is, wanneer ze massa zijn of er echt totaal geen structuur inzit.

DeletedUser9011

Gast
Dit gaat hem niet worden. Elke ally met iPinkbull erin faalt en vooral is hij rechten heeft.

Bovenaan